رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
شهری پر آب اما تشنه!

اهالی برخی از مناطق شهر یاسوج مدتی است با قطع مکرر آب در این مناطق مواجه هستند و از عدم پیگیری و بی‌توجهی مسئولان مربوطه در این زمینه به شدت انتقاده کرده و گلایه‌مندهستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»،داستان ادامه دار افت فشار و قطعی آب در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در قلب شهر یاسوج با وجودی که وارد آخرین ماه از فصل پائیز شده ایم 10 روزی می شود که شهروندان ساعاتی از شبانه روز ،آن را تحمل می‌کنند .

این مشکل در حالی است که هیچ قطعی از پیش تعیین شده ای توسط آبفای شهری در یاسوج اعلان نمی‌شود و بنظر می‌رسد روزمرگی و پشت میز نشینی باعث شده تا مسئولان متوجه این موضوع مهم نباشند و یا حداقل واکنشی نسبت به آن نشان ندهند.

قصه پرغصه نداشتن آب شرب درکهگیلویه و بویراحمد که به لحاظ بیلان آبی جزو استانهای برتر کشور و بخصوص حوزه زاگرس محسوب می‌شود قصه غریبی نیست و از تابستان به پائیز و زمستان هم کشیده شده تا بی توجهی مسئولان نسبت به افت فشار، قطعی‌های مکرر و طولانی مدت سبب شود شهروندان یاسوجی در تماس با این پایگاه خبری تحلیلی از مسئولان به‌جد استمداد کرده تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل مهم اقدام کنند.

یکی از ساکنان منطقه هجرت‌های شهر یاسوج در تماس با خبرنگار ما با ابراز گلایه از قطعی‌های مکرر و طولانی مدت آب شرب در هفته گذشته در این منطقه گفت: جای تعجب است وقتی این استان دومین استان در تولید آب است چرا وقتی کار از فصل تنش آبی گذشته در پائیز و زمستان کمبود آب داریم؟

وی ابراز داشت: حوالی ساعت 13 به بعد تا عصر با قطعی آب در این منطقه روبرو می‌شویم و متاسفانه مسئولان در این رابطه هشدار نیز صادر نمی‌کنند .

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی در تماس با این رسانه، از قطع شدن آب در این شهر گلایه‌مند است و می‌گوید: قطعی آب یک مشکل چند ساله است اما این مشکل شدت گرفته و در برخی موارد در شب هم ما شاهد قطعی آب هستیم.

این شهروند افزود: این قطعی آب در روزهای تابستان برایمان کمی عادی شده بود اما در این ماه این موضوع تشدید شده و روزهای جمعه آب در قلب شهر یاسوج بدون اطلاع قطع می‌شود و از تمامی کارها و زندگی روزانه باز می‌مانیم.

متاسفانه موفق نشدیم تا در این رابطه پاسخ مسئولان را بشنویم اما امیدواریم مسؤولان شرکت آبفای کهگیلویه وبویراحمد پیگیری لازم را برای برطرف کردن مشکل کمبود آب در شهر یاسوج را انجام دهند و تلاش می‌کنیم تا در روزهای آینده گفتگویی را با مسئولان آبفا ترتیب دهیم.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار