رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-24 08:05 شماره خبر : 1225 https://sobhezagros.ir/short/4km8V 0
امام‌جمعه موقت یاسوج مطرح کرد؛

امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: باوجود شکست آمریکایی‌ها در جنگ ترکیبی سال گذشته، با دسیسه‌های جدید به دنبال سست کردن اعتقادات و باورهای ملت ایران هستند.

حجت‌الاسلام موسوی اعظم در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس بیان داشت: رمز واقعی پیروزی جمهوری اسلامی ایران در برابر تمامی این توطئه‌ها و دشمنی‌ها برنامه‌ریزی‌شده ایمان، باور و اعتقاد مردم به ولایت‌فقیه‌ای است.



وی افزود: مقام معظم رهبری که جایگاه جانشین بر حق امام زمان (عج) رادارند با رهنمودهای خود تمامی این توطئه‌ها را از خنثی می‌کند.

 

امام‌جمعه موقت یاسوج در ادامه عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران مربوط به دوران بعد انقلاب نیست و قبل از انقلاب مردم ایران در سال 57 نیز آمریکایی‌ها در خیلی از موارد دشمنی خود با ملت ایران را نشان دادند.

 
وی اذعان کرد: آمریکایی‌ها در طول سال‌های متعدد دشمنی‌های خود را به ملت ایران ثابت کرد ازجمله می‌توان به کودتای نوژه، حمایت از عراق در جنگ هشت‌ساله، برپایی اغتشاشات سال 78، حمایت از فتنه 88 همچنین جنگ ترکیبی سال 1401 که با تمام توان به میدان آمدند تا جمهوری اسلامی ایران را به زمین بزنند.



حجت‌الاسلام موسوی اعظم گفت: باور و اعتقاد قلبی ملت ایران به اسلام، انقلاب و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شد دشمن در جنگ ترکیبی شکست بخورد.



وی خاطرنشان کرد: دشمن در این جنگ ترکیبی که از همه عناصر خود ازجمله سلطنت‌طلب طلبان، منافقین و سلبریتی های وطن‌فروش استفاده کرد همچنین رسانه‌های معاند فارسی‌زبان نیز در این جنگ ترکیبی شرکت کردند.



امام‌جمعه موقت یاسوج افزود: کسانی که پیرو مکتب امام حسین (ع) هستند زیر بار زور و ستم نمی‌روند و دین، باور و اعتقادات خود را با لذت‌های دنیوی عوض نمی‌کنند.


وی ادامه داد: باوجود شکست آمریکایی‌ها در جنگ ترکیبی که سال گذشته، با دسیسه‌های جدید به دنبال سست کردن اعتقادات و باورهای ملت ایران هستند تا از این طریق بتوانند دوباره فتنه‌ای را در کشور راه بیندازند اما به امید خدا و با رهنمودهای پدر گونه رهبر معظم انقلاب تیر آن‌ها بازهم به سنگ خواهد خورد.


حجت‌الاسلام موسوی اعظم بیان داشت: دشمنی‌های سلطنت‌طلبان، منافقین و سلبریتی های وطن‌فروش برای ملت ایران آشکار است و این‌ها همچون حیوان سربریده در برزخ خود در حال دست‌وپا زدن هستند و این‌ها برای همیشه در زباله‌دان تاریخ قرار دارند.

 

وی در پایان گفت: آمریکا و دیگر دشمنان در آینده نیز دست به اقداماتی علیه ملت بزرگ ایران خواهند زد تا بتوانند به مقاصد شوم خود برسند اما به امید خدا و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ملت ایران در ادامه نیز آن‌ها را شکست خواهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار