رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-09-01 08:54 شماره خبر : 1333 https://sobhezagros.ir/short/NEGle 0
معاون سياسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:

معاون سياسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم همیشه عامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

هاشمی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس بیان داشت: دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران به قبل از انقلاب اسلامی برمی‌گردد اما رمز موفقیت ملت بزرگ ایران در برابر این دشمنی‌ها بخصوص جنگ ترکیبی که در سال گذشته در کشور به راه انداختن رهبری حکیمانه و مدیریت صحیح مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در برابر این جنگ ترکیبی بوده است.

معاون سياسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: موضوع دوم ملت بزرگ ایران هستند که در دشمن‌شناسی خیلی از مسئولین جلوتر هستند.

وی ادامه داد: خیلی از افرادی که دچار آن گمراهی در سال گذشته شدند بعدها معلوم شد هیچ‌گونه انگیزه‌ای خاصی نداشتند و به وسیله فضای مجازی تحریک میشدند و هیچ خصومتی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند.

هاشمی بیان داشت: بخش قلیلی از افرادی که به خیابان‌ها آمدند به دنبال دشمنی با نظام بودند و بخش عظیمی از این افراد به دلیل گمراهی در این اغتشاشات شرکت کردند که بعدها پشیمان شدند.

معاون سیاسی استاندار خاطرنشان کرد: با همه این موضوعات رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم همیشه عامل موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی اذعان کرد: در اغتشاشات سال گذشته چند گروه آتش‌بیار معرکه بودند سلطنت‌طلب‌ها، منافقین که به‌واسطه یک عده اشرار و اغتشاش‌گر، امنیت جامعه را دچار تلاطم‌ کرده و به اموال عمومی آسیب وارد کرده‌اند.

معاون سياسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: عده ای دیگر سلطنت‌طلبان بودند که در جنگ ترکیبی سال گذشته به دنبال استفاده از بحث قومیت بودند.

هاشمی عنوان کرد: مردم شاهد حکومت سلطنت‌طلبان در ایران بوده‌اند و می‌دانند چه بلاها آنان به‌روز ایران آوردند و در هر دوره بخش‌هایی از ایران جدا شد، همچنین عدم توجه به مشکلات مردم و دهن‌کجی‌های که به عقاید مردم داشتند، ملت بزرگ ایران آن‌ها را به‌خوبی می‌شناسند.

وی ادامه داد: سلطنت‌طلبان به دلیل خیانت‌های که به ایران کردند در جامعه موردپذیرش نیستند و برای همین امر نیز در خصوص اغتشاشات سال گذشته توفیقی نتوانستند به دست بیاورند.

هاشمی گفت: گروه دیگر حاضر در اغتشاشات سال گذشته منافقان بودند، منافقین در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلان‌جنگ مسلحانه کردند، در سال ۱۳۶۴ به دنبال بهبود روابط ایران و فرانسه، منافقین به صدام که با ایران در حال جنگ بودپناه بردند؛ پس از سقوط صدام نیز در اختیار منافع آمریکا قرار گرفتند.

معاون سياسی استاندار خاطرنشان کرد: آن‌ها به دلیل جنایت‌های که علیه ملت ایران کردند و کشتار انسان‌های بی‌گناه، در پیشگاه ملت ایران همیشه منفور هستند.

هاشمی اذعان کرد: شهدای زیادی همچون بهشتی، رجایی، مطهری، مفتح، باهنر به دست این سنگ دلان به شهادت رسیدند، بنابراین آن‌ها جایگاهی در پیشگاه ملت ایران ندارند.

وی بیان داشت: یکی از دلایل مهم شکشت خفت بار غرب و ایادی آن در اغتشاشات سال  گذشته بصیرت مردم بود، از سویی دیگر عدم توجه مردم به فراخوان‌های این گروهک‌های مخالف جمهوری اسلامی، پایبندی به‌نظام مقدس اسلامی همچنین عدم اقبال مردم نسبت به آن‌ها بود، چون دست این افراد به خود هزاران نفر از ملت ایران آغشته است.

هاشمی اذعان کرد: متأسفانه برخی از صحنه‌گردانان اغتشاشات سال گذشته، سلبریتی هایی بودند که با پول همین مردم رشد کردند و تحت تأثیر فضای نامناسب مجازی قرار گرفتند.

وی بیان داشت: این سلبریتی ها علیه نظام موضع گرفتند که خوشبختانه مردم هیچ توجهی به آن‌ها نکردند و حتی آن‌هایی که این سلبریتی ها را علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی علم کردند، به یک‌مهره سوخته‌ای تبدیل شدند و امروز نه در داخل از کشور و نه خارج از کشور از مقبولیتی برخوردار نیستند.

 انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار