رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-04 19:34 شماره خبر : 3716 https://sobhezagros.ir/short/4Qv9X 0

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با امام‌جمعه لیکک و فرماندار شهرستان بهمئی به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار گفت: دامپزشکی با سلامت مردم ارتباط مستقیمی دارد، تلاش ها در این حوزه در واقع سلامت مردم و جامعه را تأمین می کند.

صلواتی بر نظارت دقیق اداره دامپزشکی بر بازار و کشتارگاههای دام ، تاکید کرد: هیچگونه کوتاهی و تعللی نباید رخ دهد که یقین داریم اداره دامپزشکی در حوزه‌ی نظارت کار را به خوبی انجام می دهد.

وی با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه در حوزه‌ی دام، اذعان داشت: کشتارگاه به عنوان مکان عرضه فراورده‌های گوشتی نقش موثری در تامین سلامت و بهداشت مردم دارد.

امام جمعه شهر لیکک بیان داشت: ‌مجموعه اداره دامپزشکی شهرستان با وجود مسئولیت گسترده‌ای که دارند نیازمند تقویت نیروی انسانی، تکمیل تجهیزات اداری و ارتقای دامپزشکی شهرستان است، که امید است مدیر کل دامپزشکی استان به این موضوعات توجه ویژه‌ای داشته باشد.

صلواتی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: تریبون نماز جمعه همواره در اختیار مسئولین قرار دارد تا عملکردهای خود را به مردم اعلام نمایند.

حجت‌الاسلام صلواتی از فعالیت‌های دامپزشکی در جهت ارتقاء سطح بهداشت عمومی تقدیر نمود و اظهار امیدواری کرد که دامپزشکی بتواند همچنان پویا و موثر در عرصه سلامت شهروندان قدم بردارد.

دکتر مختار رجائی مدیرکل دامپزشکی استان در این دیدار ضمن اشاره تبریک عملیات غرور آفرین «وعده صادق» به شرح وظایف و حوزه‌های عملکردی دامپزشکی پرداخت و خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولین به منظور رفع چالش‌های بهداشتی موجود در این زمینه شد.

 

دیدار مدیرکل‌دامپزشکی با امام‌جمعه لیکک و فرماندار بهمئی

در ادامه مدیرکل دامپزشکی استان در معیت همکاران دامپزشکی شهرستان بهمئی با علی محمدی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

سید مختار رجائی مدیر کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در محل دفتر فرماندار با فرماندار بهمئی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر سید مختار رجائی با بیان اینکه اقدامات دامپزشکی و خدمت‌رسانی به دامداران و تولید کنندگان فرآورده‌های خام دامی نقش مهمی در افزایش میزان بهره‌وری صنعت دامپروری دارد افزود: بدون تردید تلاش‌های کارکنان دامپزشکی موجب تامین بهداشت عمومی و محافظت از امنیت غذایی جامعه به ایجاد توسعه پایدار و رونق اقتصادی در شهرها و روستاها می‌گردد.

مدیر کل دامپزشکی استان با تشریح وظایف دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام نظارت بر فرآورده‌های خام دامی کنترل پیشگیری بیماری‌های دامی پرداخت و گفت: امیداواریم فرماندار محترم در تخصیص اعتبارات جهت واکسیناسیون و پیشگیری از بروز بیماری‌هایی نظیر تب برفکی، دامپزشکی را پشتیبانی و حمایت نماید.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی ضمن خیرمقدم به مدیرکل دامپزشکی استان و مجموعه همکاران گفت: امیدوارم سفر مدیرکل به شهرستان مایه خیر و برکت باشد.

محمدی گفت: دامپزشکی با سلامت مردم ارتباط مستقیمی دارد، تلاش‌ها در این حوزه در واقع سلامت مردم و جامعه را تأمین می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی ادامه داد: باتوجه به بیماری‌ها و مخاطراتی که ممکن است از طرف دام در سلامت جامعه تاثیرگذار باشد، نظارت بیشتر دامپزشکی در حفظ سلامت مصرف کنندگان الزامی است.

این مقام ارشد شهرستان حمایت خود را در جهت پیشبرد اهداف بهداشتی دامپزشکی اعلام کرد و گفت: سلامت مردم مهم‌ترین مسئله در حیات بشر است.

انتهای خبر/

دیدار مدیرکل‌دامپزشکی با امام‌جمعه لیکک و فرماندار بهمئی
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار