رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
نماینده ولی فقیه در استان

نماینده ولی فقیه در استان گفت:امروز عزت سرزمین ما از همان ۸ سال دفاع مقدس است و همه دیدند که ملت ایران در برابر همه جنگ افزار های که از سراسر دنیا برای صدام ارسال می شد ایستادند و پیروز شدند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دریادواره سرداران و شهدای تیپ ۴۸ فتح بیان داشت: از همه عزیران که در این مجلس حضور پیدا کردند قدردانی میکنم.

هدف ناتوی فرهنگی ضربه زدن به اسلام است

وی به ناتوی فرهنگی غرب برای صربه زدن به اسلام اشاره کرد وافزود: افکاری که در غرب ریشه دوانده بود و دین را به عنوان افیون بشری معرفی می کردند.

وی ادامه داد: این ناتوی فرهنگی دین را جلوگیری کننده از پیشرفت جامعه بشری معرفی می کرد.

آیت الله نصیر حسینی عنوان کرد: این تفکر شیطانی به جامعه اسلامی هم سرایت کرده بود و دین را مانع توسعه و پیشرفت می دانستند و فساد و فحشا را نشان تمدن می دانستند.

وی اذعان کرد:به عنوان مثال پهلوی اول می گفت ما به تمدن بزرگ وارد شده ایم، اما هیچ چیزی جزء تحقیر و بدبختی برای ملت ایران در دوران پهلوی نبود.

انقلاب اسلامی یک ضرورت بود

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: انقلاب یک ضرورت بود که باید اتفاق می افتاد و این انقلاب توسط انسانی عالم و فقیه آغاز شد.

وی گفت: آن انسانهای که آرزو داشتند که از آن استبداد دوران پهلوی خلاص شوند بیدار شدند و ندای ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

وی ادامه داد: استکبار که تمام موقعیت خود در ایران اسلامی  در خطر می دید جنگ همه جانبه را به علیه انقلاب اسلامی بوجود آوردند که ابتدا با کودتا و بعد هم با شروع جنگی تمام عیار که هشت سال به طول انجامید آغاز شد.

آیت الله نصیر حسینی خاطر نشان کرد: از همه نقاط ایران به فرمایش امام خود، ملت بزرگ ایران روانه جبهه های جنگ می شدند و آنهایی که سنشان نمی رسید با تقلب در شناسنامه خود سعی می کردند وارد جبهه شوند، زیرا عشق دفاع از ملت و سرزمین را داشتند.

جوانان ما با عشق وارد جبهه نبرد میشدند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یک شور عظیمی در کشور ما به وجود آمد که همه عاشقانه با عشق به سمت جبهه ها می رفتند.

وی افزود: امروز عزت سرزمین ما از همان ۸ سال دفاع مقدس است و همه دیدند که ملت ایران در برابر همه جنگ افزار های که از سراسر دنیا برای صدام ارسال می شد ایستادند و پیروز شدند.

آیت الله سید نصیر حسینی اذعان کرد: همه فهمیده اند که نمی توانند در برابر ملتی که آن رشادت ها را انجام داده بایستند، امروز قدرت ما چند برابر شده است و ما موشک ها و پهپاد های پیشرفته ای دارم.

وی گفت: وقتی که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها و قهرمان مقاومت به شهادت رسید ایران پایگاه عین الاسد را موشک باران کرد و ایران با قدرت این موضوع را بیان کرد که پایگاه آمریکا توسط ما موشک باران شده است و ترامپ بدبخت به دنبال این بود که حتی شده یک صحرا را در ایران با موشک بزند اما به او توصیه شد در صورت شلیک یک موشک به سمت ایران پایگاه ها ما توسط ایران بمباران خواهد شد.

امروز خود فروخته‌ ها پیشرفت کشور را نمی بینند

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز اما  برخی افراد مجهول حال با دیدن یک ترک در موشک خود تحقیری می کنند ولی موشک های قدرتمند و پیشرفت های علمی را نمی بینند اینها مزدور و خائن هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن امروز قدرت نظامی و علمی ما را می بیند و برای همین عملیاتهای روانی را بر علیه ملت ایران انجام می دهند زیرا نظام جمهوری اسلامی شاخ آمریکا را شکسته است و روزی خواهد رسید که ما گردن آمریکا را خواهیم شکست.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: عملیات کربلای ۵ یک عملیات بینظیر بود و همه بدانند که ملت ایران هرگز از راه شهیدان جدا نخواهد شد و این پرچم باید به دست صاحبش حضرت مهدی (عج) داده خواهد شد.

ما به قله نزدیک شده ایم

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بیان داشتند که ما به قله ها نزدیک شده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ملت ما آگاه است و نیرنگ های عمر و عاص را شناخته است.

وی افزود: امروز اگر دشمنان کوچکترین خطایی بکنند گردنشان خواهد شکست.

دشمن غلطی بکند گردن او را میشکنیم

حسینی ادامه داد: اگر اسرائیل غلطی بکند در کمترین زمان موشک باران خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان  داد: آنهايي که امروز به دستور بی بی سی و اینترنشنال به خیابان ها می آیند و اغتشاش می کنند را نام‌شهید بر روی انها می گذارند در حالی که اینها کشته های در راه شیطان هستند.

وی گفت: کسی که در مقابل ولی فقیه و انقلاب اسلامی می ایستند حتما در راه شیطان است و اگر زخمی و کشته شود در راه شیطان است.

وی گفت: یک طرف استکبار است و یک طرف ایران اسلامی که حق است.

وی اذعان کرد: صدام، عراق که کشوری غنی بود را ویران کرد.

وی گفت: هر کسی در مقابل ملت ایران و جمهوری اسلامی شمشیر کشید در راه شیطان این کار را کرده است.

دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: برخی ها سال گذشته غلط های کردند اما همان موقع نیز بنده گفتم هیچ غلطی نمیتوانند بکند.

وی ادامه داد: امروز این مزدوران خارج نشین همچون مسیح پولی نژاد اعتراف می کند که امریکا به او می گویند نمی توانیم امنیت تو را تامین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: پارسال گفت اینها هیچ غلطی نمی توانند بکنند و گفتم ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار