رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-29 22:37 شماره خبر : 7346 https://sobhezagros.ir/short/N32QZ 0
رئیس شورای شهر مادوان مطرح کرد:

رئیس شورای شهر مادوان طی پیامی قرار گرفتن نام فرمانده سپاه فتح در لیست تحریم های آمریکا را دفاع از آرمان‌های انقلاب و خستگی ناپذیری سردار خرم دل دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» ولی شکوهی رئیس شورای شهر مادوان در پیامی به مناسبت قرار گرفتن فرمانده سپاه فتح در لیست تحریم های آمریکا نشود؛ برادر عزیزسردار حمید خرم دل قرار گرفتن نام پرآوازه حضرتعالی در فهرست تحریم های آمریکای جنایتکار نشان از تلاش های خستگی ناپذیر شما در راه حق و حقانیت و دفاع از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی ادامه داد:این سند افتخار برای جنابعالی و دیگر فرماندهان مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجبات اقتدار و بازدارندگی را برای میهن اسلامی فراهم می آورد. 

به حضرتعالی برادر خوش قلب و با اقتدار و عزیزی که در راستای دفاع از منافع و امنیت ملی کشور هدف غضب و کینه دشمن و تحریم امریکای پلید و جنایتکار واقع شده‌اید، تبریک می‌گویم.

رییس شورای شهر مادوان آورده است:بدون شک، ارائه این فهرست محبوبیت شما، فرمانده دلیر و شجاع این مرز و بوم را در میان ملت بزرگ ایران بویژه زنان و مردان انقلابی در کهگیلویه و بویراحمد صد چندان کرد و به یقین، دشمنان در آینده و در میدان عمل پیامد‌های اقدام شیطانی و کینه توزانه خود را ملموس تر و محسوس‌تر درک خواهند کرد. 

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار