رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
به استقبال کنگره1403 شهدای کهگیلویه و بویراحمد؛

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دنا در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت مستشاران نظامی ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دنا در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت مستشاران نظامی ایرانی در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت به عمل آورد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه که نقض آشکار حقوق بین المللی ایران است و منجر به شهادت چند تن از جمله سردار زاهدی از فرماندهان سپاه قدس شد را به شدت محکوم می کنیم.

روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی( ره ) در راستای زنده نگه داشتن روحیه ظلم ستیزی و ظلم ناپذیری ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان در برابر استکبار و استبداد است.

در روز قدس امسال بار دیگر مردم ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه شهرستان دنا هم صدا با آزادگان جهان بار دیگر در حمایت از فلسطین اشغالی و به امید رهایی مردم مظلوم این کشور از سیطره اسرائیل غاصب، فریادهای متحدانه خود را با مشت‌های گره کرده و صدایی رسا سر می دهند.

اینجانب از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان دنا به‌ویژه بسیجیان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های معظم شهدا دعوت مینمایم همچون سالیان گذشته و پرشورتر از آن با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر این میراث ارزشمند و جاودانه حضرت امام( ره) را پاس داشته و همراهی خود برای نابودی این غده سرطانی یعنی اسرائیل غاصب و همه هم پیمانانش را اعلام نماییم.

سرهنگ پاسدار صادق عرفانی مقام
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه( ع) شهرستان دنا

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار