رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/13 Friday - 2024 04 October الجمعة ، 1 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
نماینده اسبق کهگیلویه در مجلس:

نماینده اسبق کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام گفت: جمهوری اسلامی ایران با خویشتن‌داری و صبر استراتژیک در زمان مناسب با عملیات وعده صادق ۲ و حمله موشکی با اقتدار این رژیم خبیث کودکش را سر جای خود نشاند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی‌محمد بزرگواری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص تحولات اخیر لبنان، شهادت سید حسن نصرالله و عملیات وعده صادق ۲ ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت حسن نصرالله و تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ به نیروهای مسلح و هم‌وطنان گفت: تحولات لبنان مسئله جدیدی نیست، به هر صورت کسانی که فکر و یا تحلیل کنند که رژیم صهیونیستی در این برهه از زمان می‌تواند موفقیتی کسب کند سخت در اشتباه است.

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، بهمئی، چرام  گفت: رژیم صهیونیستی قبل‌تر از این نیز نقشه تغییر خاورمیانه، خاورمیانه جدید را داده بود. در جنگ‌های قبلی مخصوصاً در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله در لبنان با مقاومتی که از خود نشان داد که ثابت کرد رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که بخواهد مسئله لبنان، فلسطین و منطقه را به نفع خود تغییر دهد.

وی افزود: اکنون نیز بر اساس همان تصورات غلط و نقشه‌های قبلی با امکانات و سلاح‌های بیشتری که ابرقدرت‌ها مخصوصاً آمریکا در اختیار این رژیم قرار داده است، حملاتی را به لبنان و حزب‌الله مخصوصاً غزه و فلسطین با تمام قدرت پیش گرفت که ان‌شاءالله در این مرحله نیز شکست خواهند خورد.

حجت‌الاسلام بزرگواری گفت: اینان با آن تصورات غلطی که دارند خیال می‌کنند که مسئله مقاومت قائل به شخص است، همان‌طور که انقلاب اسلامی را هم در زمان حضرت امام (ره) خیال می‌کردند. لیکن دیدیم که بعد از امام راحل، امام خامنه‌ای عزیز انتخاب و ملت ایران یکپارچه شد، بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و جمهوری اسلامی ایران باقدرت در برابر تمام توطئه‌ها و نقشه‌های داخلی و خارجی ایستاده است.

وی افزود: با شهادت سید حسن نصرالله و بخشی از فرماندهان عزیز حزب‌الله اینان تصورشان این بود که دیگر حزب‌الله ازکارافتاده است، ولی اکنون بعد از شهادت سید حسن نصرالله می‌بینیم که حزب‌الله در عملیات هلی زمینی و هوایی قوی‌تر برخورد می‌کند و رژیم منحوس صهیونیستی به دست نیروهای رضوان، نیروهای پیاده‌نظام حزب‌الله شکست سنگینی خوردند

نماینده اسبق‌ شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام گفت: تصورات غلط این اشرار است که فکر می‌کنند با ترور شهید هنیه در کشور ما می‌توانند امنیت ملی ایران را زیر سؤال ببرند و فرمانده جبهه مقاومت را در چنین کشوری حذف کنند، و ادعا داشته باشند که ما در عمق استراتژیکی مقاومت و پشتیبان واقعی مقاومت یعنی ایران نفوذ و جایگاه داریم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با خویشتن‌داری و صبر استراتژیک در زمان مناسب با عملیات وعده صادق ۲ و حمله موشکی بااقتدار این رژیم خبیث کودکش را سر جای خود نشاند. تمام سیاستمداران جهان مخصوصاً غربی‌ها، تحلیلگرها، رسانه‌ها  همه در گفتند از مورد حمله قرارگرفتن اسرائیل به‌وسیله نیروهای نظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد حمله قرار گرفت.

حجت‌الاسلام بزرگواری گفت: این که جبهه مقاومت یک پشتیبان به قدرتمندی ایران دارد وحشتی را در دل دشمنان مخصوصاً آمریکا و اسرائیل انداخته است. سرنوشت این حرکت‌های خبیثانه، مزدورانه و تروریستی رژیم صهیونیستی او را به پایان خواهد رساند.

وی افزود: همان‌طور که مسئولان نظامی و سیاسی ما گفتند اگر اسرائیل بخواهد دست از پا خطا کند ضربه بعد سهمگین‌تر خواهد بود. در بعضی از رسانه‌های غربی هوادار رژیم صهیونیستی تحلیل‌ها به نفع این رژیم است و این یک امر طبیعی است. در داخل ایران هم می‌بینیم بعضی از خودفروخته‌های خبیث هم دارند تحلیل‌ها را به نفع اسرائیل پیش می‌برند اسرائیل اگر بخواهد مقابله کند قطعاً جواب بعدی سهمگین‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

حجت‌السلام‌ بزرگواری در پایان گفت: پایان تمام این جریانات به نفع جبهه مقاومت خواهد بود، تمام کشورها به دنبال ایجاد آتش‌بس هستند، چون فهمیده‌اند که دیگر جمهوری اسلامی با اینان ملاحظاتی ندارد و به‌موقع جبهه مقاومت را تقویت و از آن حمایت خواهد کرد. امیدواریم که اوضاع منطقه به نفع ایران و جبهه مقاومت پیش برود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار