رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
صبح زاگرس گزارش می دهد؛

تیم نفت و گاز گچساران با سه پیروزی ، سه شکست و کسب 9 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل از لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» تیم نفت و گاز گچساران فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را با تیم‌های فجر شهید سپاسی، پیکان، صنعت نفت آبادان، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، شهر راز شیراز، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، سایپا، پارس جنوبی جم، مس سونگون، مس کرمان، پالایش نفت بندرعباس، داماش گیلان، نیروی زمینی، نفت مسجدسلیمان و شهرداری آستارا آغاز کرد.

دست‌های پشت پرده در فوتبال نفت‌وگاز گچساران+ تصاویر

داریوش یزدی برای سومین مرتبه هدایت طلایی پوشان نفت و گاز گچساران را در 10 سال اخیر برعهده‌گرفته است اگرچه سرمربی نفتی‌ها در این فصل رویکرد قبلی خود را تا حدودی حفظ کرده و با استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار بارقه امید را به فوتبال شهرستان تزریق کرده است.

داریوش یزدی در این فصل از رقابت‌ها نیز ریسک بزرگی کرده و تیمی متشکل از بازیکنان بومی و باتجربه را روانه رقابت‌های این فصل کرده است. نفت و گاز گچساران در این فصل شروعی رؤیایی داشت که در هفته‌ ابتدایی مقابل شهرداری نوشهر به برتری دست‌یافت و از همان ابتدا خط و نشانی جدی برای تیم‌های قدرتمند جام آزادگان کشید.

بااین‌حال نفتی‌های گچساران هر دو دیدار بعدی‌شان مقابل بعثت کرمانشاه و فجر شهید سپاسی شیراز را واگذار کردند؛ اما باانگیزه کسب دومین پیروزی فصل پا به میدان مسابقه بعدی گذاشتند و با برتری مقابل نیرو زمینی تهران در جمع 10 تیم برتر جدول این فصل از رقابت‌ها قرار گرفتند و بعدازاین دیدار بود که بازهم بارقه‌های امید به اردوی نفتی‌های گچساران وارد شد.

دست‌های پشت پرده در فوتبال نفت‌وگاز گچساران+ تصاویر

تیم نفت و گاز گچساران در هفته پنجم رقابت‌های این فصل از جام آزادگان در یک دیدار حساس موفق شد تیم نفت مسجدسلیمان را با نتیجه یک‌بر صفر شکست دهد. نفتی‌ها در هفته ششم نیز به مصاف مس شهربابک تیم دوم جدول رده‌بندی رقابت‌ها رفتند که باوجوداینکه مستحق شکست نبودند با نتیجه دو بر صفر این دیدار را واگذار کردند و در جایگاه نهم جدول مسابقات قرار گرفتند.

داریوش یزدی، سرمربی نفت و گاز گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیمش هم گفت:مهم‌ترین رقیب ما در دیدارهای این فصل از جام آزادگآن‌همان مسافت‌هایی هستند که طی می‌کنیم؛ به‌عنوان‌مثال برای برگزاری دیدار اخیر مقابل تیم مس شهربابک حدود 12ساعت در اتوبوس بودیم و تاکنون 6بازی انجام داده‌ایم که به‌نوعی رقیب اصلی‌مآن‌همان اتوبوس است.

وی افزود:بنابراین در کنار این موضوع 4بازیکن کلیدی ما مصدوم هستند و در چنین شرایطی نتوانستند تیم را همراهی کنند.نکته قابل‌عرض اینکه نیم اول بازی‌ها در اختیار بازیکنان نفت و گاز گچساران است و اما در نیمه دوم بازی‌ها نیز بازیکنان به خاطر خستگی راه کم می‌آورند.

دست‌های پشت پرده در فوتبال نفت‌وگاز گچساران+ تصاویر

وی ادامه داد:کمترین استحقاق ما در بازی گذشته مقابل مس شهربابک مساوی بود که به این مهم نرسیدیم .مسئله که بازهم تکرار می‌کنم این عدم عدالتی است که برای تیم ما وجود دارد که  آن‌هم ناخواسته است و کسی را هم مقصر نمی‌دانم ، حالا شاید بخشی از این مشکل در خود شهر ما باشد که نباید اتفاق می‌افتاد و متأسفانه ورزشگاه شهدای نفت را به جهت استانداردسازی و بهسازی در اختیار نداریم.

یزدی تصریح کرد:از ابتدای شروع لیگ دسته اول فوتبال نیز تمام بازی‌های خانگی‌مان را خارج از استان برگزار کردیم و اما امیدواریم این شرایط زودتر هم مرتفع شود و از متولیان امر انتظار داریم که هرچه بیشتر به تیم هم کمک شود،به‌عنوان‌مثال می‌توانستیم برخی بازی‌ها را با پرواز بیاییم لذا تیمی  که به لحاظ ظرفیت نیز فنی و قوی است این شرایط شایسته تیم نفت و گاز گچساران نیست و در این 6مسابقه هم نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران اظهار کرد:اما تبریک به کسانی دارم که دوست دارند تیم ما ببازد!  متأسفانه تعدادی هستند که دوست دارند بازی‌ها را ببازیم که به آن‌ها هم  توصیه می‌کنم که تلاشتان را بیشتر کنید!.البته تیم نفت و گاز گچساران دو رقیب بزرگ دارد که یکی رقیب داخلی و رقیب بیرونی هم همین بُعد مسافت است بنابراین عده‌ای هستند که خیلی دوست دارند ما بازنده باشیم.

دست‌های پشت پرده در فوتبال نفت‌وگاز گچساران+ تصاویر

وی افزود:عده‌ای هم هستند که فقط دنبال منافع هستند و آن منافع وقتی به دست آن‌ها نرسد کارشکنی می‌کنند، متأسفانه برخی فکر می‌کند پولی که در فوتبال است مال آن‌ها و وابسته‌های آن‌هاست و درصدد هستند کاری را انجام دهند که این اتفاقات بیفتد.

یزدی ادامه داد:این هشدار را می‌دهم که باشگاه باید بیشتر مراقب باشد و باید هم حواسمان جمع باشد چراکه تیم‌های بزرگ ایران را همین مشکلات داخلی زمین زد  که به‌عنوان‌مثال همین استقلال تهران را مشکلات داخلی با مشکل مواجه کرده است.

سرمربی نفت و گاز گچساران گفت:قطعاً جایی خواهیم رسید که همگان مشاهده کنند چراکه فوتبال مثل ویترین است و همه می‌توانند ببینند و دست‌های که در این فوتبال دارد کار خودش را می‌کند به‌زودی رو خواهد شد.امروز حلقه گمشده ما لذت است که نه هوادار لذت می‌برد، نه رسانه ،نه داور و ... جز آن افراد سودجو و آن افرادی که دنبال منافع کثیف در فوتبال هستند لذت می‌برند و بدانند این لذتشان هم موقت است.

دست‌های پشت پرده در فوتبال نفت‌وگاز گچساران+ تصاویر

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با سه پیروزی و سه شکست و کسب 9 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد. هم‌اکنون تیم پیکان تهران با کسب 13 امتیاز صدرنشین این رقابت‌هاست و تیم‌های مس شهربابک،صنعت نفت آبادان و فجر شهید سپاسی در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار