رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران به موضوع نقل و انتقال معلمان و شرایط آنها پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» عصر امروز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه نشست خبری سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه با موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس برگزار شد. 

محمد جمالی‌آرند، سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه در آستانه یک حرکت بسیار بزرگ با شعار برای ایران هستیم گفت: این شعار در مدارس کهگیلویه و بویراحمد با هدف مشارکت در ساخت، آموزش و  ساماندهی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با تلاش و کوشش همکاران در پروژه مهر هیچ آموزشگاهی در سطح استان بدون معلم نداریم گفت: در بحث نقل و انتقالات تلاش بر این است که همه چیز مطابق با قانون و ضابطه بندی باشد و در بین همکاران هیچ فرقی قائل نشدیم و هیچ حقی در بحث سازماندهی و نقل و انتقالات از همکاران ضایع نشده است.

جمالی‌آرند افزود: در سطح استان هم نباید هیچ دانش‌آموزی از تحصیل محروم یا باز بماند و هیچ مدرسه‌ای نباید بدون معلم باشد‌.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از مشکلات ما در سطح استان عدم ارتباط قوی بین اولیا و مدرسه است و انتظار می‌رود که در این راه رسانه‌ها به عنوان یک پل بین مدرسه و اولیا دانش آموزان عمل کنند که این ارتباط قوی باعث پیشرفت روز افزون دانش‌آموزان خواهد شد.

جمالی‌ارند افزود: هرچه ما بتوانیم در زمینه مسائل تربیتی سرمایه‌گذاری کنیم خروجی بهتری از دانش آموزان در مسیر ایران اسلامی انقلاب اسلامی خواهیم داشت و این ارتباط قوی بین اولیا و سیستم آموزشی را می‌طلبد.

برای اولین بار این همه تجهیزات آموزشی و ورزشی به مدارس ارسال شده است و هیچ مدرسه‌ای در اول مهرماه بدون تجهیزات آموزشی و ورزشی نخواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش بر این است دانش‌آموزانی که ترک تحصیل کرده‌اند به مسیر آموزشی بازگردانده و تمام هزینه‌های آنها از جمله: کتاب‌، لباس، اسکان در خوابگاه‌ها و...  را تقبل کرده‌ایم.

وی ادامه داد: دریافت هرگونه وجه کمکی از طرف دانش‌آموزان به سیستم آموزشی دولتی به غیر از هزینه بیمه ممنوع است و دریافت آن تخلف سیستم آموزشی است.

جمالی از آماده سازی بیش از ۳ هزار کلاس درس برای پوشش آموزشی خبر داد و بیان کرد: ظرفیت‌ها برای آغاز سال جدید تحصیلی فراهم است.

سرپرست آموزش و پرورش استان گفت: نیاز داریم تا دانش آموزان را در تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم.

جمالی اظهار کرد: دانش آموز در مدرسه صالح تربیت می‌شود و ارتباط خانواده و مدرسه محسوس است.

وی از توزیع ۵٠ میلیارد تومان تجهیزات در بین مدارس خبر داد و عنوان کرد: در بحث تجهیزات ورزشی، مدرسه‌ای فاقد تجهیزات نداریم.

جمالی با تاکید بر توزیع یک میلیون و ۵٠٠ هزار جلد کتاب در بین دانش آموزان، گفت: در روز اول مهرماه نباید دانش آموز بدون کتاب داشته باشیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار