رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-05-05 10:08 شماره خبر : 6056 https://sobhezagros.ir/short/4POv3 0
داغ‌های مجازی؛

ابوالحسن غلامی جانباز گچسارانی در شبکه مجازی خود با درخواست از سردار خرم دل فرمانده سپاه‌فتح خواهان ورودجدی سپاه برای نجات درختان بلوط زاگرس شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» این روزها قصه سوختن مراتع و جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد، قصه تازه‌ای نیست چراکه مرگ بلوط‌های هزارساله در آتش هرسال اتفاق می‌افتد و هیچ‌گاه از خاکسترشان هم بلوطی تازه نمی‌روید، بسیجیان مثل همیشه پای‌کارند و نیروهای امدادی هم آماده، اما امکانات همچنان مثل گذشته است درحالی‌که  آتش همچنان در باد می‌رقصد و بلوط‌ها را خاکستر می‌کند.

‏اگرچه سرکشی آتش در جنگل‌های زاگرس خود تراژدی هرساله‌ای است که با مرگ تلخ هزاران بلوط پیوند خورده است، اما در این میان ارتفاعات، کوه‌ها و مناطق حفاظت‌شده کهگیلویه و بویراحمد سهم بیشتری از آتش‌سوزی‌ها را دارد و سالانه بسیاری از گونه‌های گیاهی و بلوط‌هایش در آتش خاکستر می‌شوند.

در همین زمین ابوالحسن غلامی جانباز گچسارانی با استمداد از فرمانده های عالی رتبه سپاه فتح در استان خواهان نجات این  درختان کهنسال شده است وی در شبکه مجازی خود نوشته است.

برادران عزیز و فداکار ،سردار خرم دل عزیز فرمانده محترم سپاه فتح، فرماندهان محترم نواحی شهرستانی جناب آقایان شریفی و صالحی

موضوع اینبار هم به رنگ لباس زیبا زيبايتان مدافع بلوطهای ایران  شوید 

باسلام وعرض ادب 
تجربه نشان داده است همیشه در سخت ترین شرایط چشم امیدمردم به سپاه و بسیج دوخته است.

آتش سوزی‌های سهوی وعمدی پیرامون دومین پوشش جنگلی ایران بزرگ در استان ما یکی از خاصترین بحران ها درخصوص منافع ملی ست.

مع الوصف باتوجه به وجود هزاران نفر نیروی بسیجی و كادر در قالب گردان‌های عاشورا و پایگاههای مقاومت مردمی واداری خواهش میکنم و پیشنهاد میشود دستور فرمایید با سازماندهی گردانها وگروهان‌های واکنش سریع در کلیه شهرستانهای استان از جمله گچساران و باشت متشکل از کادر رسمی نیروهای بسیجی ،اداری دانشجویی و دانش آموزی و پایگاههای مساجد نسبت به نجات جنگلها ومنابع طبیعی که امانتهای شهدا هستندكما في السابق دركنار تدبیر وپشتیبانی مسئولین اجرایی استان فرمانداران زحمتکش هردوشهرستان ونماینده دلسوزوپرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی واقتدار قضات عزيز بذل توجه فوری و چاره اندیشی مقتضی صورت پذیرد.

 استفاده از ظرفیت بسیار خوب پهبادی مدافعان ایران اسلامی برای کنترل پایش و پیشگیری مستمر از حوادث در جنگلها و منابع طبیعی وازسوی دیگر ورود فوری نیروهای واکنش سریع هنگام صورت پذیرد. استفاده از ظرفیت بسیار خوب پهبادی مدافعان ایران اسلامی برای کنترل پایش و پیشگیری مستمراز حوادث در جنگلها و منابع طبیعی و ازسوی دیگر ورود فوری نیروهای واکنش سریع هنگام آغاز آتش سوزی میتواند مانع بروز چنین فجایعی گردد.

به حرمت آنانکه بانثار خون خودمرز ایران را ثابت نگه داشتند بانثارخون امروز به یاد آنها زیباییها و درختان درون این مرز را با هزینه ای كم نجات دهیم.

کاش توان هم رزمی نیروههای مردمی و گمنام که در این راستا جان خودرا بخطر انداخته اند یاریم میداد. حسرت این دوری قلب نسل مارا به درد می آورد! 

دستمریزاد به همه نیروهای مردمی سازمانی ومسئولینی که توان قدم وقلم خود را در این راستا بکار گرفته اند.
 
همه در کنارهم برای حفظ سرمایه‌های کم نظیر ایران کهن تر از تاریخ 
برادر کوچک شما 
ابوالحسن غلامی سوم مردادماه 1403

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار