رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
هنری که روحیه سلحشوری را بازآفرینی می‌کند؛

رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از درخشش امین کریمیان هنرمند نقالی شاهنامه در جشنواره نقالی و حماسی زاگرس نشین خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، سید زاهد افتخاری‌زاده گفت: امین کریمیان هنرمند ملی بخش نقالی شاهنامه در جشنواره نقالی و حماسه‌خوانی زاگرس نشین استان چهارمحال بختیاری درخشید.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت ۲ روز در لردگان برگزار شد افزود: این جشنواره در سطح منطقه‌ای و با حضور چشمگیر هنرمندان نقال برگزار و هنرمند خوش‌نام و پرآوازه شهرستان امین کریمیان مدیرمسئول موسسه نقالی آوای سیمرغ شهرستان توانست مقام برتر را کسب نماید.

 رئیس اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، کریمیان را از افتخارات این شهرستان دانست و عنوان کرد: در جلسه‌ای با حضور مسئولین، هنرمندان و عموم مردم از زحمات این هنرمند تجلیل خواهد شد.

گفتنی است؛ جشنواره منطقه‌ای حماسه‌خوانی لردگان با همکاری قرارگاه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شهید آوینی در بخش‌های نقالی و شاهنامه‌خوانی و با گستره جغرافیایی اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، هرمزگان و همدان به میزبانی شهر لردگان برگزار شد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار