رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با صبح زاگرس:

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجو در هر کجا مطالبه‌گری داشته باشد سبب عدالت‌خواهی بر اساس حق و حقیقت از مسئولان می‌شود.

سلیمان حسینی نیک در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس با تبریک فرارسیدن روز دانشجو به تشریح نقش و اثرگذاری این قشر در ابعاد مختلف جامعه پرداخت و گفت: روز دانشجو از کسانی تشکر می‌شود که پایه و اساس ترقی کشور هستند و وجود دانشجو نه‌تنها سبب مطالبه‌گری در دانشگاه می‌شود؛ بلکه سبب پویایی و فعال‌بودن دانشگاه و جامعه می‌شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به ویژگی‌های دانشجویان در دانشگاه و حوزه اثرگذاری آنها در بخش‌های مختلف پرداخت و گفت: وجود دانشجوی آگاه در دانشگاه سبب افزایش روشنایی، عبور از تاریکی‌ها  سبب بیداری جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه هر کجا تاریکی و رکودی باشد دانشجو ورود نکرده است، ادامه داد: دانشجو در هر کجا مطالبه‌گری داشته باشد سبب عدالت‌خواهی  بر اساس حق و حقیقت از مسئولان می‌شود.

حسینی نیک در ادامه به نقش دانشجویان در تحولات مختلف انقلاب اسلامی پرداخت و ادامه داد: اگر عناصر و علت‌های پیروزی انقلاب اسلامی بررسی شود نقش دانشجو آشکار است؛ زیرا آنها با بیداری جامعه، آشکارسازی جنایت‌ها، تبیین حقایق و جان‌فشانی‌ها نقش مهمی در این پیروزی داشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه وجود دانشجو شکننده تحجر و تعصب، قوم‌گرایی و حزب‌گرایی است، تأکید کرد: به هر اندازه از دانشجو تمجید شود از رشد و پیشرفت و کشور صحبت می‌شود؛ زیرا دانشجویی که به دنبال منفعت‌طلبی نباشد و درصدد تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد به رشد و پیشرفت کشور کمک کرده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دانشجویان در مسائل مهم جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند و حضور مسئولان در دانشگاه‌ها بهترین فرصت‌ برای پیگیری مطالبات دانشجویان جهت رشد و تحول در جامعه است و پیوند دانشجو با مسئولان منشأ تحولات مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در جامعه است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار