رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/23 Monday - 2024 14 October الاثنين ، 11 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-23 16:40 شماره خبر : 7974 https://sobhezagros.ir/short/V5o5l 0
رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده:

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: امروز دانشجویان رسالت بیداری جامعه را برعهده دارند و در این جنگ ترکیبی باید مدافع ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس» پیش از ظهر امروز امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بخشدارموگرمون و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و رئیس و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با حضور در منزل دانشجوی شهیدیارمحمد سهرابی ثانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حمید دهقان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: امروزه باتوجه‌ به شبیخون گسترده فرهنگی دشمن و از سوی دیگر گسترش موج بیداری اسلامی و موفقیتهای جبهه مقاومت اهمیت ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت برای جامعه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: دفاع مقدس سرچشمه جوشان ایثار، از خودگذشتگی و معرفت و دانشگاهی برای خودشناسی و تربیت انسان‌های صالح بود.

دانشجویان در جنگ ترکیبی باید مدافع ارزش‌ها باشند

وی افزود: بیش از سه هزار شهید دانشجو از ۶۳ دانشگاه کشور گواه روشنی بر نقش روشن دانشجویان با بصیرت از جمله شهیدعلم الهدی در دفاع مقدس است.

دهقان تأکید کرد: دانشگاه همواره نقطه امیدبخش جامعه است؛ لذا دانشجویان باید این امید را با پیشرفت در حوزههای علمی و معرفتی زنده نگه دارند و مراقب باشند به اعتماد و امید جامعه لطمه وارد نشود.

وی افزود: اقدام امیدآفرین سپاه پاسداران در انتقام و خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرداران شهید ما باعث ترسیم اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان شده است.

دانشجویان در جنگ ترکیبی باید مدافع ارزش‌ها باشند

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: شهیدان چراغ راه همه ما برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها والای انقلاب اسلامی هستند؛ لذا دانشجویان باید با معرفت و خودشناسی پاسدار حریم ولایت در جامعه باشند.

در پایان این دیدار هدایای توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور لنده به خانواده شهید سهرابی ثانی تقدیم شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار