رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-25 08:25 شماره خبر : 3530 https://sobhezagros.ir/short/VlzlW 0
عکس نوشته های بیست‌و پنجم فروردین ماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته‌های خود به مشکلات ادامه دار استخرشن در منطقه تنگ کناره یاسوج اشاره دارد که بعد از چندین تصادف هولناک همچنان راکد مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ تعبیر جالب امام‌جمعه‌موقت یاسوج در خصوص افرد بی‌حجاب،طبیعت شگفت‌انگیز رود رونه در باشت،تحویل قاتل حادثه‌ دیشموک به مرجع قضائی،استخر شن تنگ کناره بویراحمد همچنان شناور! وتشییع با شکوه پدر شهیدان خرسندیان در یاسوج از جمله عکس نوشته های صبح زاگرس است.

داستان تکراری استخر شن تنک کناره

پیکر مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر شهیدان والامقام  الله کرم، الله کس و حجت الاسلام محمد خرسندیان امروز و با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم از مقابل کنگره شهدای استان تشییع و سپس در زادگاهش شهر چیتاب جهت خاکسپاری منتقل شد.

داستان تکراری استخر شن تنک کناره

استخر شنی که قرار بود در تنگ کناره جهت جلوگیری از واژگونی چندین باره خودروهای سنگین ایجاد شود، همچنان در حد شعار مانده است.

داستان تکراری استخر شن تنک کناره

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به قتل به وقوع پیوسته در بخش دیشموک گفت: پس از وقوع قتل توسط جوان ۲۰ ساله و متواری شدن وی، پیگیری و اقدامات لازم توسط مراجع انتظامی و قضایی صورت گرفت.

داستان تکراری استخر شن تنک کناره

طبیعت شگفت‌انگیز رود رونه با مناظری بدیع و زیبا، هر انسانی را شیفته خودساخته و در دنیای چشم‌نواز خود غرق می‌کند.

داستان تکراری استخر شن تنک کناره

امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به اینکه به خیلی ها آمپول بی حسی زده اند و بی خیال حیا، حجاب و عفت شده اند و همانند سیب زمینی که از قدیم به افراد بی خاصیت می گفتند عمل می کنند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار