رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/03/01 Tuesday - 2024 21 May الثلاثاء ، 13 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-10 07:12 شماره خبر : 3815 https://sobhezagros.ir/short/4Qv51 0
مدرس دانشگاه در گفتگو با صبح زاگرس:

مدرس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: بعد از عملیات طوفانی وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل مستهلک شد و مهارت و شجاعت ایران اسلامی به تمام دنیا ثابت شد.

سیاوش نریمان، استادیار گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری «صبح زاگرس» با اشاره به دستگیری و بازداشت برخی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا که به حمایت از مردم غزه و فلسطین تجمع کرده بودند، گفت: همان‌گونه که هم‌وطنان عزیز می‌دانند و مسائل جهانی را رصد می‌کنند یک خیزش در سطح دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بخصوص مردم غزه شکل‌گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این آزادی‌طلبی، ظلم‌ستیزی واسرائیل ستیزی در همه جای جهان توسط انسان‌های بیدار در حال فریاد زدن است.

وی گفت: بعد از عملیات طوفانی وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل مستهلک شد و مهارت و شجاعت ایران اسلامی به تمام دنیا ثابت شد.

نریمانی ادامه داد: این عملیات پیامدهای مثبتی را به همراه داشته است که یکی از این پیامدها به لحاظ نرم‌افزاری، ظلم‌ستیزی در دانشگاه‌هاست که اقتصاد فرهنگی هر کشور را تشکیل می‌دهد و این مهم هم در دانشگاه هارسوخ کرده است.

 این استاد دانشگاه بیان داشت: وقتی دانشگاه‌ها که موتور محرک هر کشور هستند به ظلم‌ستیزی اعتراض کنند این موضوع نشان‌دهنده یک بیدارباش جهانی است.

 این استاد دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج ادامه داد: این اولین باری است که چنین اتفاقی با چنین گستردگی در حال انجام است.


می‌افزود: برای آمریکا و اروپا که دم از آزادی بیان می‌زنند در این تظاهرات ضد صهیونیستی یک رسوایی در حال شکل‌گرفتن است.


نریمانی عنوان کرد: دنیا دید که مدعیان دروغین آزادی بیان تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشجویان و اساتید را برنتافتند و بابی حرمتی با اساتید برجسته این دانشگاه‌ها شعاری بودن آزادی بیان را برای جهانیان هویدا کردند.

وی گفت: دشمن برای به خطر انداختن منافع ما چه در داخل و چه در خارج از کشور فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد و اگر به این دشمن اجازه داده شود حتی به مرزهای ما نیز تجاوز خواهد کرد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: ما مسلمان و ایرانی هستیم و دفاع از مظلوم همیشه در فرهنگ ایرانی اسلامی ما وجود داشته است.

وی بیان داشت: وقتی ندای دادخواهی از گوشه‌ای از جهان بلند می‌شود ما موظف هستیم به یاری مظلوم بشتابیم.

نریمانی در پایان عنوان کرد: اینجا بحث مرز و خاک نیست بلکه بحث انسانیت در میان است پس ما که دم از فرهنگ ایرانی اسلامی می‌زنیم باید زودتر از بقیه به یاری مظلوم بشتابیم.

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار