رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
سوژه مردمی؛

برخی از خیابان‌های سطح شهر یاسوج به ساماندهی و بهسازی ویژه نیاز دارند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« صبح زاگرس» ساماندهی خیابان ها از وظایف ابتدایی شهرداری هر شهری است زیباسازی و سنگ فرش کردن کمترین اقدامی است که در راستای فضاسازی یک شهر باید انجام شود.

اما با این وجود متاسفانه هنوز خیابان‌های زیادی در سطح شهر یاسوج هستند که به ساماندهی نیاز دارند یکی از این خیابان ها خیابان تختی است.

خیابان تختی یاسوج یکی از خیابان‌های پر تردد و بزرگ در شهر یاسوج است که ورزشگاه ۱۵هزار نفری نیز در این خیابان واقع شده است.

 بخشی از پیاده روی این خیابان گویا هیچوقت رنگ کاشی به خود ندیده است و به جای آن خار و خاشاک رشد کرده است.

خیابان تختی یاسوج در انتظار ساماندهی

وقتی در پیاده روی این خیابان حرکت می‌کنید بیشتر احساس می‌کنید که در خیابان دور افتاده ای حرکت می‌کنید تا اینکه در مرکز یک شهر باشد.

دانش آموزان زیادی روزانه از این مسیر عبور می کنند، نامناسب بودن پیاده روهای این خیابان باعث می شود که به جای رعایت قانون و حرکت در پیاده رو در مسیر عبورخودروها قرار بگیرند که ممکن است مشکلاتی را نیز ایجاد کند.

پیاده روهایی خیابان تختی به ساماندهی و توجه ویژه مسئولان مربوطه نیاز دارد جداول این خیابان گویا در معرض خمپاره و گلوله قرر گرفته اند که اینگونه پر از چاله چوله شده‌اند.

با توجه به اینکه ورزشگاه تختی نیز در این خیابان قرار دارد و روزانه ورزشکاران و خانواده‌های زیادی ازاین مسیر عبور می‌کنند انتظار می رود مسئولان نسبت به ساماندهی این خیایان اقدام کنند.

خیابان تختی یاسوج در انتظار ساماندهی
خیابان تختی یاسوج در انتظار ساماندهی
خیابان تختی یاسوج در انتظار ساماندهی
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار