رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
مدیرکل مدیریت بحران در گفتگو با صبح زاگرس:

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به آخرین وضعیت خسارت سیل در استان پرداخت و گفت: گزارش‌های خسارت‌ها به مرکز ارسال شد و این خسارت‌ها از طریق‌ مختلف جبران می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» بارش‌های شدید باران در هفته‌های گذشته سبب خسارت‌های مختلفی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد شد، این بارش ۲۰۰ میلی‌متری در اکثر مناطق استان به‌خصوص مناطق سردسیری مشاهده شد که در این بارش‌ها به بخش کشاورزی استان ۶۲۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد.

این خسارت به بخش شیلات، آب‌وخاک، باغات و مزارع حوزه کشاورزی وارد شد و این خسارت‌ها باید پیگیری و مورد رسیدگی قرار گیرد تا افراد زیان‌دیده  خسارت‌های آنها جبران شود.

مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس گفت: بر اساس رویه کار میزان خسارت‌ها به مرکز بحران کشور ارسال می‌شود و بر اساس مواردی که بررسی می‌شود خسارت‌ها قابل‌پرداخت است. 

علیرضا نیک‌روز به نحوه پرداخت خسارت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: سیاست دولت در پرداخت خسارت‌ها بر اساس بیمه محصولات باغی، مزارع، شیلات، حوزه‌های عمرانی و... است. 

این مسئول در خصوص پرداخت خسارت‌هایی که بیمه ندارند گفت: کسانی که بیمه ندارند میزان خسارت‌های آنها به مرکز ارسال می‌شود و کارشناسان با حضور در استان از طریق بازرسی و کارشناسی میزان خسارت‌ها را از طریق تسهیلات دنبال می‌کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار