رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-21 11:29 شماره خبر : 7893 https://sobhezagros.ir/short/4yj0L 0
خبرهای خوش حوزه راهداری به مردم بهمئی؛

در راستای تسریع رفت وآمد شهروندان بهمئی، اَبـــر پروژه خروجی شهرلیک به همت اداره راهـــــداری و حمل ونقل جاده‌ای آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ مجید کهزادی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این خبر گفت:  پروژه بزرگ حذف نقاط پر تصادف محور لیکک به بهبهان آغاز شده است 

مجید کهزادی با اشاره به اینکه این پروژه در راستای حقوق شهروندی و کاهش تصادفات جاده ای مطالبه شد افزود: در این اَبر پروژه حذف پیچ‌های پر تصادف از مهمترین مطالبات مردم بود.

وی اشاره کرد: با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث رانندگی از دروازه ورودی شهر لیکک نزدیک به پنج کیلومتر نیوجرسی  در این مسیر نصب خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود:  در راستای تامین روشنائی جاده‌های مواصلاتی و ایمنی در نقاط حادثه خیز، علاوه ‌بر نصب و اجرای نیوجرسی روشنایی محور مواصلاتی لیکک به بهبهان در این پروژه اجرا خواهد شد. 

کهزادی با اعلام اینکه این پروژه پس از مکاتبات با سازمان مرکزی و تشکیل جلسات و نشست های فراوان حوزه راهداری به مرحله تامین اعتبار و نهایی رسید تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه مبلغ ۷۳ میلیارد تومان از اعتبارات ملی است.

وی یادآور شد: این پروژه در راستای حقوق شهروندی و کاهش تصادفات جاده ای مطالبه شد و طوری برنامه‌ریزی می‌شود که ان‌شاءالله با نصب نیوجرسی و روشنایی کامل مسیر خروجی شهر همه شهروندان از راه مطلوب برخوردار شوند.

 کهزادی از تلاش ها و پیگیری های  حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرماندار شهرستان بهمئی و مجموعه نیروهای این نهاد درجهت به ثمر رسیدن این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

آغاز ابر پروژه راهسازی بهمئی
آغاز ابر پروژه راهسازی بهمئی
آغاز ابر پروژه راهسازی بهمئی
آغاز ابر پروژه راهسازی بهمئی
آغاز ابر پروژه راهسازی بهمئی

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار