رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
شهروندان یاسوجی مطرح کردند:

شهروندان یاسوجی با اعلام حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونسیتی، اظهار داشتند: حمله موشکی سپاه پاسداران پاسخی به جنایت‌ها و کشتارهای رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

اقدام کوبنده سپاه پاسداران بر علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی با واکنش‌های مختلفی از سوی اقشار مختلف جامعه مواجه شد و همه دوست‌داران انقلاب اسلامی نسبت به این اقدام ابراز خرسندی و خوشحالی کردند.

در این رابطه تعدادی از شهروندان در یاسوج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسخی کوبنده به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بود اظهار داشتند: در برابر تهدیدات رژیم و جنایت‌های آنها باید مقابله کرد.

شهروندان این شهر افزودند: امروز کشور ایران توانست پاسخی مناسب به رژیم صهیونیستی دهد و امنیت امروز ایران اسلامی را نسبت به گذشته تثبیت کنند.

آنها عنوان کردند: بدون شک انتقام خون شهدای جبهه مقامت، سردار نیلفروشان مستشار نظامی سپاه در لبنان، از رژیم صهیونیستی گرفته شد.

انتهای خبر/

دانلود
1403-07-11 14:23 شماره خبر : 7647 https://sobhezagros.ir/short/Vbo6R 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات