رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-28 08:41 شماره خبر : 3593 https://sobhezagros.ir/short/NYK9R 0
امام‌جمعه گچساران در گفتگو با صبح زاگرس:

امام‌جمعه گچساران گفت: حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرتی برای استکبار جهانی و ایادی آن‌ها شد و یک‌بار دیگر ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را نشان داد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که در عملیات وعده صادق با رمز «یا رسول‌الله» صورت گرفت، اظهار کرد: مهم‌ترین پیام جمهوری اسلامی بعدازاین تنبیه و سیلی، این است که هرگونه حماقت صهیونیست‌ها علیه ایران و سرزمینشان؛ دشمن را با یک عملیات مشابه، گسترده‌تر، سخت‌تر و فراگیرتر مواجه خواهد کرد.

وی افزود: حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم روبه‌زوال اسرائیل در پاسخ به تداوم حملات و جنایات مکرر رژیم صهیونیستی صورت گرفت ازجمله حمله به حضور مستشاری ایران در سوریه و کشورهای محور مقاومت می‌توان اشاره کرد. لذا رژیم صهیونیستی در آخرین حمله خود تمامی موازین و قوانین دیپلماتیک را زیر پا گذاشت و بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق سوریه را مورد هدف قرارداد که در این حمله ناجوانمردانه جمعی از مستشاران و فرماندهان نظامی کشورمان به شهادت رسیدند.

امام‌جمعه گچساران در ادامه تصریح کرد: بنابراین این حمله در چارچوب حق مشروع پاسخگویی ایران به جنایات مستمر صهیونیست‌ها علیه فرماندهان سپاه پاسداران ایران، علیه موجودیت ایران و همچنین پس از وحشی‌گری راست‌گرایان افراطی به ریاست نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام شد.

حجت‌الاسلام هاشمی منش گفت: پرتاب موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به‌طور عامدانه از خاک کشور نشان داد که سپاه پاسداران بدون کمک هیچ‌یک از متحدانش از کشورهای محور مقاومت می‌تواند ابتکار عمل را در دست بگیرد. این در حالی است که رسانه‌های متخاصم غربی پیش‌ازاین تبلیغ می‌کردند که ایران نمی‌تواند بدون گروه‌های مقاومت فلسطین، لبنان و عراق و حتی انصار الله علیه اسرائیل واکنش نشان دهد.

امام‌جمعه گچساران در پایان هم اظهار کرد: حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرتی برای استکبار جهانی و ایادی آن‌ها شد و در حملات موشکی سپاه به اسرائیل ابهت پوشالی این رژیم جنایتکار را بار دیگر نشان داد و بازهم پاسخ محکمی به تروریست‌ها داده شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار