رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-08 21:31 شماره خبر : 2743 https://sobhezagros.ir/short/V7omp 0
بزرگواری در بهمئی؛

بزرگواری در جمع مردم بهمئی گفت: تا حق مردم بهمئی را از سد ورودخانه مارون نگیرم دست بردار نخواهم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» امروز سه شنبه سیدعلی محمد بزرگواری کاندیدای مجلس شورای اسلامی در بین مردم این شهرستان سخنرانی کرد.
بزرگواری گفت: تقدیر و تشکر دارم از مردم عزیز و شریف با صداقت بهمئی هر وقت در جمع بهمی‌ها قرار می‌گیرم انرژی من با د غدغه‌های شما صد چندان می‌شود. 
وی گفت: در دوره هشتم من با شمشیر و قدرت بهمئی موفق شدم وارد خانه ملت شوم. 

سیدعلی محمد بزرگواری در خصوص مسئله آب گفت: دغدغه اول این مردم آب بود، آب ماغر با ۵ حلقه چاه در گنبد بردی با مدیریت اینجانب بود و  هشت و نیم میلیون متر مکعب از سد کوثر برای شهرستان بهمئی تخصیص داده شد که  در زمان اینجانب در سال ۹۰ کلنگ زنی شد که تا پایان نمایندگی ۲۵ درصد بود که باید تا الان در اختیار مردم بود ولی هنوز نیامد، برنامه من این است که این آب به شهرستان برسد.

بزرگواری در بخش دیگر سخنان خود در خصوص مسئله نفت گفت: اولین کسی که دو درصد نفت بهمئی را از بیش از ۷۰ حلقه چاه فریاد زد و توانست برای این شهرستان بگیرد بنده بودم، و توانستم ۹ نفر از فرزندان شهید این شهرستان را جذب شرکت نفت کنم.
سیدعلی محمد بزرگواری ادامه داد: حق دادنی نیست حق گرفتنی است تا حق مردم بهمئی را نگیرم دست بردار نخواهم بود.
وی گفت  نخواهم گذاشت که بیدبلند ۲ از نفت گاز بهمئی تغذیه شود و فرزندان رشید بهمئی غیر بومی حساب شوند. 
این نامزد مجلس شورای اسلامی بخش دیگر سخنانش را به جاده اختصاص داد و گفت: جاده لیک_ جایزون با مدیریت و پیگیری بنده آغاز شد ولی هنوز به اتمام نرسیده است. شهرستان بهمئی و لنده باید از طریق جاده تشان به لنده از بن بست خارج شوند که کلنگ این جاده را بنده به زمین زدم که هنوز لنده از ۱۵ کیلومتر بن بست خارج نشد. 

وی ادامه داد: بسیاری از جاده‌های روستایی هنوز به اتمام نرسید،جاده پهنوک در زمان اینجانب کلنگ زنی شد ولی هنوز به سرانجام نرسید، قول خواهم داد که پیگیر جاده های روستایی ممبی، سراسیاب و رود تلخ خواهم بود.
سد سیاهشیر هم آغاز خواهد شد. 

بزرگواری در بخش دیگران سخنان خود به کشاورزی اشاره کرد و گفت:  آب و سد مارون را به نام آب و برق خوزستان سند زدند ولی تا حق بهمئی را از این سد و رودخانه نگیرم دست بردار نیستم. 

بزرگواری ادامه داد: توسعه نیروی انسانی در زمان نمایندگی بنده بود، با پیگیری ها و مشاورات اینجانب به مسئولان بخش عظیمی از نیروهای بهمئی در مرکز استان جایگاه پیدا کردند  . 
بخش دیگر سخنان سید علی محمد بزرگواری در خصوص گاز بود که اینگونه بیان شد: در زمان بنده با پیگیری مطالبات شما مردم در این منطقه نهضت گاز رسانی آغاز شد تا کت  و زیر کوه ماغر گاز رفت و مجوز گاز ممبی و سرآسیاب گرفته شد که در زمان سردار هاشمی به نتیجه رسید.

بزرگواری گفت: سونامی بهمئی و به تعبیر بنده شمشیر قدرتمند بهمئی به همه مردم این چهار شهرستان نوید پیروزی را خواهد داد.

بزرگواری در بخش دیگر سخنان خود گفت: در جلسات حضوری به شورای تامین فرمانداران و استاندار محترم تذکر دادم که رای مردم امانت است. مردم بهمئی بدانند که بزرگواری دیگر هرگز لیدر پروری نخواهد کرد. 

از طرف این مردم به موحد میگویم چرا رئیس جمهور را به لیکک آوردی به دهدشت نبردی چون مردم دهدشت مطالبه گر سد آبریز بودند. 


اما چرا وقتی به بهمئی آوردی نگفتی که عده ای در این شهرستان پول جیب مردم این شهرستان را به یغما بردن و کسی اقدامی نکرد؟

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: از برادران و خواهران که حامی سردار هاشمی بودن با تمام وجودم تقدیر و تشکر میکنم که موج آفریتی کردن تا وضعیت۲۴ ساله تغییر کند. و اگر به مجلس رفتم از ظرفیت وی به نفع مردم استفاده خواهم کرد. ان‌شاءالله جشن پیروزی را در روز دوازدهم اسفند برپا خواهیم کرد.

انتهای خبر/

حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
حق مردم بهمئی را از سد مارون می‌گیرم
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار