رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-26 22:16 شماره خبر : 7267 https://sobhezagros.ir/short/NDKXv 0
در ادامه یک معضل همیشگی رخ داد؛

قطعی چندساعته خطوط تلفن همراه در بهمئی باعث تعطیلی بازار و نارضایتی مردم شد و گلایه‌هایی را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ قطع شدن کل ارتباطات بر بستر اینترنت و به‌ویژه قطع شدن شبکه همراه اول یکی از مشکلاتی است که هر چند وقت یک‌بار گریبان‌گیر مردم بهمئی می‌شود. درحالی‌که قطع شدن چنددقیقه‌ای هم می‌تواند ضررهای زیادی را به مردم وارد کند، در برخی مواقع حتی تا ۲۴ ساعت قطعی خطوط همراه اول ادامه داشته است.

صبح امروز برای ساعاتی خطوط تلفن همراه و خط ثابت در شهرستان بهمئی با اختلال گسترده‌ای مواجه شدند و در محدوده شهر لیکک ارتباط تلفنی میسر نبود.

ارتباط رادیویی پایانی بر معضل قطعی خطوط ارتباطی است

در این راستا رئیس شرکت مخابرات شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» حفاری در شهرستان گچساران را عامل این قطعی چندساعته دانست.

خدا خواست بهرامی ضمن پوزش از همشهریان افزود: در همان ساعات ابتدایی با بررسی انجام‌شده قطع فیبر نوری دلیل اصلی این مشکل شناخته شد. 

رئیس شرکت مخابرات بهمئی گفت: فیبر نوری شهرستان بهمئی و قسمتی از بهبهان هنگام حفاری توسط پیمانکار جاده جنب پاسگاه عبداللهی گچساران قطع و باعث اختلال در شبکه ارتباطی شهر لیکک شد.

بهرامی ادامه داد: یک گروه از سوی شرکت زیرساخت‌های ارتباطی بهبهان برای بررسی مشکل به منطقه اعزام‌شده‌اند.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان بهمئی با بیان اینکه برای خطوط ارتباطی شهرستان نیاز به ارتباط هوایی رادیویی داریم که وقتی وضعیت زمینی موجب قطعی می‌شود از طریق خطوط هوایی استفاده کنیم، گفت: با ایجاد مسیر فیبر لنده به سرآسیاب و ممبی و سرآسیاب به لیکک سیستم به‌صورت رینگ خواهد شد و می‌تواند سیستم رزرو لیکک قرار گیرد و نقاط پر مفصل و محتمل ایجاد قطعی را با فیبر سالم و بدون مفصل جایگزین می‌کنیم تا کیفیت ارتباطات دیتا و صوت افزایش یابد.

وی در پایان از مسئولان استانی درخواست کرد که جهت برقرار شدن ارتباط رادیویی از طریق شهرستان کهگیلویه به این معضل تکراری در شهرستان بهمئی پایان دهند.

گفتنی است قطعی خطوط تلفن همراه به یک معضل در شهرستان بهمئی تبدیل شد و مسئله اساسی این است که عملاً مشخص نیست در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد چه کسی باید پیگیر این موضوع باشد. نه دلیل قطعی‌ها قانع‌کننده و مشخص است و نه مرجعی برای پاسخگویی و پیگیری وجود دارد.

اتمام خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار