رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
قابل توجه متولیان یاسوج؛

حضور مجدد سگ‌های ولگرد در نقاط مختلف شهر یاسوج در نبود ساماندهی آنها و بی‌تفاوتی مسئولان سبب تهدیدی برای سلامت شهروندان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ حضور گله‌ای سگ‌های ولگرد در شهر یاسوج این روزها به موضوعی عادی برای شهروندان تبدیل شده است و این حیوانات همچنان  بدون ترس در معابر اصلی و مرکز شهر پرسه می‌زنند.

 

در همین رابطه استرسی که در رویارویی با سگ‌های ولگرد گریبان‌گیر شهروندان می‌شود، در درازمدت به ناراحتی روحی منجر می‌شود و بدتر از آن سگ‌گزیدگی که آسیب‌های جسمی و روحی را توام با یکدیگر دارد و علاوه بر جراحت، بیماری خطرناک هاری نیز در کمین شهروندان خواهد بود.

 

حضور گله‌ای سگ‌ها و بی‌نتیجه ماندن جلسات

پرسه سگ‌های ولگرد در حالی در بلوار منتهی به میدان انقلاب مشاهده شده است که پیش‌تر در نقاط مختلف مرکز استان یعنی  در میدان سنگی یاسوج، میدان هفت‌سین، میدان جانبازان، بلوار انقلاب یاسوج، سالم آباد، پایین و بالای شهر و اوایل صبح و پایان شب مشاهده شده بود.

 

 ولگردی و پرسه سگ‌ها  از سالیان گذشته تا امروز ادامه داشته است و  حضور همیشگی آنها  در سطح شهر دلیلی بر بی‌نتیچه بودن جلسات مختلف برای ساماندهی آنها دارد هرچند باید دید شهردار جدید شهر یاسوج به همراه دیگر متولیان این شهر چه برنامه‌ای برای ساماندهی سگ‌های ولگرد دارند و آیا ولگردی و پرسه سگ‌ها به همراه استرس وتهدید سلامت شهروندان پایان خواهد یافت یا در اثر ادامه بی‌توجهی‌ها خبری تلخ و ناگوار در اثر تهدید سلامت شهروندان شنیده خواهد شد؟

 

حضور گله‌ای سگ‌ها و بی‌نتیجه ماندن جلسات

لازم به ذکر است این پایگاه خبری آماده دریافت راهکار و تدبیر متولی مربوطه برای ساماندهی سگ‌های ولگرد است.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار