رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-12 08:37 شماره خبر : 7629 https://sobhezagros.ir/short/V0rEQ 0
کارشناس مسائل سیاسی:

کارشناس سیاسی گفت:حرکت جبهه مقاومت در سال‌های گذشته در جریان مقاومت روبه‌جلو بوده و هم‌زمان با روبه‌جلو بودن جریان مقاومت شاهد شکست و اضمحلال جبهه صهیونیستی نیز بوده‌ایم.

امیر وجدانی نیا در گفتگو خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص تحولات کنونی لبنان و ترور شهید سید حسن نصرالله ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای ترور در لبنان گفت: حرکت جبهه مقاومت در سال‌های گذشته در جریان مقاومت روبه‌جلو بوده است، هم‌زمان با روبه‌جلو بودن جریان مقاومت شاهد شکست و اضمحلال جبهه صهیونیستی نیز بوده‌ایم. توفیقاتی که در این سال‌ها به‌دست‌آمده است شاید در سال‌های قبل حتی فکرش را هم نمی‌کرد و نمی‌توانست این را متصور شود.

کارشناس جریان‌شناسی گفت: این تحولات روزبه‌روز در حال گسترده شدن هستند،هر پیروزی و دستیابی به اهداف بزرگ این‌چنین هزینه‌هایی را نیز در پی دارد، ازدست‌دادن بزرگانی چون شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله و قبل از آن‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، سردار زاهدی و نیل‌فروشان هم را باید این‌گونه تحلیل کرد، لیکن آنچه را که ما امروز شاهد آن هستیم حرکت بالنده جبهه و جریان مقاومت است.

وی افزود: آنچه که پیشرو داریم نیز حتماً همین‌طور خواهد بود، امید داریم این خون‌هایی که به‌ناحق ریخته می‌شوند باعث تسریع در شکست و نابودی هر چه زودتر این رزیم منحوس شود.

نشانه های افول رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم

وجدانی نیا دررابطه‌با پیام نخست‌وزیر اسرائیل به مردم ایران گفت: این تهدیدات و ترورها نشانه‌های افول این غده سرطانی است، خیلی نباید به حرافی‌ها و سخنرانی‌های رسانه‌ای سران این رژیم منحوس توجه کرد، بلکه باید به آنچه که در میدان عمل اتفاق می‌افتد دقت داشت.

وی افزود: اسرائیل و طرف‌دارانش اگر روزی خودشان را در کشورهای دیگر می‌دیدند امروز جبهه مقاومت و نیروهای جریان مقاومت را پشت مرزهای خود می‌بینند.

کارشناس سیاسی در پایان بیان داشت: امروز موشک‌های نه فقط ایران «چون رژیم صهیونیستی خیلی کوچک‌تر از آن است که در مقابل قدرت موشکی ایران بایستند» بلکه جریان مقاومت یمن و عراق را می‌بینند که با موشک‌هایشان آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند و در یک حمله می‌شنوید که یک میلیون یهودی سرزمین‌های اشغالی به پناهگاه‌هایشان پناه می‌برند، لذا حرکتی برای نابودی این غده سرطانی شروع شده همین است، حرافی‌ها و سخنرانی‌هایی که اتفاق می‌افتد برای سرپوش‌گذاشتن روی شکست‌هایی است که دارد صورت می‌گیرد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار