رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-13 17:14 شماره خبر : 1946 https://sobhezagros.ir/short/eqKr0 0
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد:

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: این حادثه ترویستی که در کرمان رخ داده زبونی دشمنان انقلاب اسلامی را نشان می‌‌دهد.

جواد هاشمی مهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: در مراسم چهارمین سالگرد شهید سليماني در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان دو انفجار رخ داد که تعداد زیادی از هم وطنانمان نیز به شهادت رسیدند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد عنوان کرد: این حادثه ترویستی را محکوم و اعلام می‌کنیم این موضوع زبونی دشمنان اسلام را نشان می‌دهد که حتی از مراسم شهید سلیمانی می‌ترسند و واهمه دارند تا جایی که نمی‌توانند ارادت مردم به شهید سلیمانی را ببینند کسی که باعث تقویت جبهه مقاومت شد و باعث و بانی وحدت گروه‌های مختلف در کشورهای غرب آسیا شده است.

 

وی ضمن اظهار همدردی با خانواده شهدا و محکوم کردن این جنایت گفت؛ تصمیمات لازم را نیز در خصوص برگزاری مراسمات مختلف خواهیم داشت و تمامی دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز در آمادگی کامل هستند.

 

هاشمی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از مکتب حاج قاسم می‌ترسند اخلاص حاج قاسم بود که یک وحدت بزرگ ایجاد کرد هنوز از خود شهید سلیمانی ترس دارند.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار