رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-20 08:55 شماره خبر : 2033 https://sobhezagros.ir/short/N2Kon 0
امام‌جمعه موقت یاسوج مطرح کرد؛

امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: وقتی‌که آمریکای جنایت‌کار دید فردی مؤمن و ثابت‌قدم در برابر جنایت‌هایشان ایستاده است وی را ناجوانمردانه به شهادت رساندند

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اعظم در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» بیان داشت: در قرآن کریم پروردگار یکتا می‌فرماید که تماس سعی و تلاش شما بر این باشد که با کفر، با شکر بجنگید تا فتنه واقعی در جامعه محو و نابود شود.

وی افزود: آمریکا شیطان بزرگ است که با تمام توان به جنگ اسلام و منافع همه مسلمین قیام کرده است و برای نمونه این را می‌بینیم که در افغانستان، سوریه و عراق چقدر فجایع به بار آورد.

امام‌جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: وقتی‌که آمریکای جنایت‌کار دید فردی مؤمن و ثابت‌قدم در برابر جنایت‌هایشان ایستاده است این بزرگ‌مرد تاریخ که افتخاری برای جامعه انسانیت بود را ناجوانمردانه به شهادت رساند.

 موسوی اعظم اذعان کرد:شهید ابوالمهدی المهندس در زمان جنگ تحمیلی در کنار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در برابر رژیم بعثی عراق ایستاد.

وی ادامه داد: حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضربه سختی بر هیمنه آمریکا بود.

امام‌جمعه موقت یاسوج بیان داشت: سرویس‌های مخفی آمریکایی از به هلاکت رسیدن برخی از نیروهای ارتش آمریکا  در پایگاه عین الاسد اذعان داشتند.

موسوی اعظم گفت: الآن می‌بینیم نتیجه حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عین الاسد و شهامت که این نیروهای مؤمن و انقلابی از خود نشان دادند در دریای سرخ یمنی‌ها چقدر از خود شجاعت به خرج می‌دهند و کشتی‌های اسرائیلی را متوقف می‌کنند.

 وی افزود: در عراق نیز می‌بینیم پایگاه‌های نظامی آمریکا توسط شبه‌نظامیان شیعه موردحمله قرار می‌گیرد.

امام‌جمعه موقت شهر یاسوج اذعان کرد: این‌ها همه ثمره حمله دلیرمردان هوافضای سپاه  به عین الاسد است.

موسی اعظم  بیان داشت: این شهامت و شجاعت در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها باعث شد که امروز نیروهای یمنی و عراقی پایگاه‌های آمریکایی‌ها را مورد اصابت موشک‌های خود قرار بدهند.

وی افزود: امیدواریم با این شهامتی که از این نیروهای مؤمن و انقلابی می‌بینیم آمریکا این شیطان خبیث، از منطقه خارج شود همچنین امیدوارم خداوند یک غیرتی به این کشورهای بی‌غیرت عربی بدهند که در برابر جنایت‌های آمریکا و صهیونیست‌ها ساکت هستند.

موسوی اعظم ادامه داد: دیدید که آن‌های که اهل باور هستند و اعتقاددارند روحشان از حادثه تروریستی کرمان به درد آمد و همه این جنایت‌های به خاطر این است که ملت بزرگ ایران قهرمان ملی خود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را دوست می‌دارند و ارزش کارهای که برای اسلام و انقلاب انجام داد را درک می‌کنند.



 انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار