رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در دیدار با خانواده شهدای دانشجو مطرح شد:

رئیس دانشگاه پیام نورلنده در دیدار با خانواده شهدای دانشجو گفت: رسالت دانشجویان ما، ترویج فرهنگ شهادت در قالب جهاد تبیین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، رئیس و مسئول آموزش و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده با حضور در منزل دانشجوی شهید محمد سهرابی ثانی و شهید علی فرهمندی با خانواده این دو شهید والامقام دیدار کردند.

حمید دهقان رئیس دانشگاه پیام نورلنده در این دیدارها با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تکریم خانواده‌های معظم شهدا گفت:«بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌قدر قرار دارند» لذا به همین منظور دیداری با خانواده معظم شهدا داشتیم.

وی افزود: در جایی دیگر معظم له می‌فرمایند «هر ملتی که هنر شهادت را یاد گرفت، برای همیشه سربلند است»، و یکی از افتخارات همیشگی انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تا به امروز ترویج همین فرهنگ و تفکر شهدا در جامعه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری دائماً به آن تاکیددارند برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ آرمان‌ها و بیان رشادت‌ها و فداکاری‌های صورت‌گرفته از سوی همه دوستداران انقلاب اسلامی از بدو تا کنون و ترسیم واقعی خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: امروز مهم‌ترین رسالت دانشجویان ما در حوزه جهاد تبیین ترویج سیره و اندیشه شهیدان یعنی حفظ ولایت‌فقیه و عمل به وصایای آنان در همه حوزه‌های علمی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی است.

دهقان گفت: دشمنان با ترویج ولنگاری و بی‌حجابی در سطح جامعه به دنبال قبح‌شکنی و عادی‌سازی برخی نحله‌های هستند که دامان کشورهای اروپایی و امریکایی را گرفته است.

وی افزود: خانواده رکن و اساس بسترسازی جامعه است و اگر همین مادران و خانواده‌های شهدا و رزمندگان و آزادگان و مادران عفیف ایرانی نبودند ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی این همه رشادت و حماسه‌آفرینی را خلق نمی‌کردیم و این نشان داد که خانواده رکن اساسی جامعه است.

رئیس دانشگاه پیام نورلنده گفت: بی‌توجهی برخی از مسئولان به مطالبات و درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگری در شأن و منزلت مدیران در طراز انقلاب اسلامی نیست؛ لذا باید مسئولان خود را خادم خانواده‌های معظم شهدا بدانند و بر وعده‌های که این عزیزان داده می‌شود حتماً جامعه عمل بپوشانند.

در پایان این دیدارها از خانواده‌های معظم دانشجویان شهید محمد سهرابی ثانی و علی فرهمندی تجلیل شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

 

جهاد تبیین رسالت دانشجو است
جهاد تبیین رسالت دانشجو است
جهاد تبیین رسالت دانشجو است
جهاد تبیین رسالت دانشجو است
جهاد تبیین رسالت دانشجو است
جهاد تبیین رسالت دانشجو است
جهاد تبیین رسالت دانشجو است
جهاد تبیین رسالت دانشجو است
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار