رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-16 10:10 شماره خبر : 1974 https://sobhezagros.ir/short/VMm2y 0
فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: شهادت زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد شهید سلیمانی ثابت کرد که دشمن از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از کسانی که در این مسیر هستند واهمه دارند.

علی‌اصغر پوربهشت فرمانده بسیج ناحیه مقاومت کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» ضمن تسلیت شهادت و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان در گلزار شهدای کرمان با اشاره به شخصیت شهید محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی گفت: وی به‌عنوان الگوی کاملی از یک سرباز وطن است. سردار سلیمانی در راز و نیاز به حضرت فاطمه الزهرا(س) ارادت خاصی داشت و در گره‌های جنگ به ایشان متوسل می‌شد.

پوربهشت سردار سلیمانی را در ابعاد نظامی و استراتژی جنگی فردی باهوش و دوراندیش معرفی کرد و افزود: نابودی داعش به دست ایشان و سربازان اسلام در منطقه کار کم‌نظیری بود.

وی در ادامه محبوبیت و مردمی بودن شهید سلیمانی را زبان زد عام و خاص دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی درحالی‌که فرد نظامی بود اما در حوادثی مانند سیل و زلزله در کنار مردم بود و به همین دلیل به سردار دل‌ها معروف شد.

پوربهشت ادبیات نظامی شهید سلیمانی را خاص عنوان کرد و ادامه داد: سردار سلیمانی در برابر ولایت‌فقیه با ادبیات خاص ناشی از عشق و علاقه احترام نظامی ادا می‌کرد و در تصاویر ولایت‌پذیری ایشان مشهود است.

وی گفت: ترس دشمنان از شهید سلیمانی بیشتر از خود سردار سلیمانی است و همین امر موجب شد که بعد از شهادت ایشان از ایجاد مکتب حاج قاسم سلیمانی بترسند و به طرق مختلف به تخریب شخصیت وی بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان ضمن محکومیت این اقدام کوردلانه و بزدلانه دشمنان ایران اسلامی افزود:دشمنان اسلام از انتشار مکتب حاج قاسم واهمه دارند و دست به اقدامات تروریستی می‌زنند و زن و مرد و کودکان را به خاک و خون می‌کشانند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار