رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
شهردار لنده خبرداد:

شهردار لنده از جمع‌آوری روزانه بیش از ۳۰ تن زباله در سطح شهرلنده خبرداد.

سلمان رنجبر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به‌ضرورت پاکیزگی و آراستگی شهری گفت: شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد و ما برای داشتن یک شهر خوب باید شهروندان قانون‌مدار داشته باشیم.

وی افزود: میزان تولید روزانه زباله در شهرلنده بیش از ۳۰ تن است که این حجم از زباله تنها با ۶ نفر از پاکبانان جمع‌آوری و به جایگاه زباله شهرداری منتقل می‌شوند.

شهردار لنده گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته نسبت به جذب نیروی پاکبان اقدام عاجلی صورت نگرفته است و باتوجه‌به همین کمبود نیرو تا کنون چندین بار تقاضای استخدام پاکبان برای شهر را دادیم که مجوز لازم از سوی استانداری داده نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: یکی از چالش‌های بزرگی که بیشتر پاکبانان ما با آن مواجه هستند بحث عدم تفکیک زباله‌های تر و خشک از همدیگر است که این مهم حتماً باید توسط شهروندان رعایت شود.

رنجبر گفت: برخی از شهروندان متأسفانه اشیای برنده همانند شیشه‌های شکسته را داخل کیسه‌های زباله جانمایی می‌کنند که این مهم گاهی نیز باعث واردشدن آسیب به پاکبانان شده است که انتظار داریم شیشه‌ها را داخل روزنامه و یا کارتن چپ زده و داخل کیسه‌زباله بیندازند.

شهردار لنده گفت: یکی از اقدامات خوبی که در این دوره از شورای شهر و شهرداری صورت‌گرفته است بحث جانمایی سطل‌های بزرگ زباله در بیش از ۳۰ نقطه شهرلنده است که کمک بزرگی به کمبود نیروی پاکبان این شهرداری کرده است.

انتهای پیام

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار