رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-06-31 11:35 شماره خبر : 378 https://sobhezagros.ir/short/VMbKN 0
استاندار در رژه نیروهای مسلح استان؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در دنیا جبهه مقاومت توانمند در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: امروز سالروز یک حادثه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است،  انقلاب اسلامی با پشتوانه معنوی و دیدگاه الهی و با قدرت ملت متدین ایران آغاز شد، آغاز یک حرکت بنیادین و اساسی در دنیا برای یک هدف نهایی مقدس، برپایی یک نظام توحیدی و الهی در دنیا است.


احمدزاده عنوان کرد: همه دشمنان دست به دست هم دادند تا جلوی این حرکت عظیم را بگیرند، همه توانشان از شرق و غرب جمع شدند همه کشورهای بلوک شرق و غرب جمع شدند تا شاید بتوانند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند، یک آدم نادان و کسی که سرگذشتش پر از حوادث علیه انسانیت بود  به نام صدام وادار شد در جنین روزی با اعتماد به قدرت شرق و غرب و با نادیده گرفتن خدا به انقلاب و مملکت ما حمله را آغاز کند با خیال اینکه در ۱۰ روز ایران را فتح کند و نظام توحیدی ما را ساقط کنند.


وی یاداور شد: میدان کارزار بین خداپرستان، توحیدیان و جوان‌‌مردان و دلاوران و استکبار بود سپاه و ارتش و مردم همه پای کار آمدند.

 

استاندار گفت: جنگ نا برابری آغاز شد جنگی که در یک طرف آن قدرت های استکبار حضور داشت و در طرف دیگر مردم ایران و جوانان و متدینین بودند و همه دفاع کردند این دفاع برگ زرینی در انقلاب اسلامی شد جوانانی که ماندند و شهید شدند، همه قدرت‌های عالم روی هم گذاشتند بهترین تجهیزات نظامی را آوردند نتیحه اش پیروزی توحیدیان بود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در دنیا جبهه مقاومت توانمند در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و سرگذشت صدام را نیز دیدیم اکنون طبق فرمایشات رهبر انقلاب به قله نزدیک هستیم، دشمن جدی است و ما جدی تر حضور داریم و این انقلاب را به دست منجی عالم بشریت خواهیم سپرد.

 

احمدزاده عنوان کرد: از شهید سلیمانی مرد میدان یاد می‌‌کنیم وی یک شخصیت دوم جهانی به عنوان رهبر وتوحیدیان بعد از لشکر امیرالمومنین بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار