رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-16 09:21 شماره خبر : 3960 https://sobhezagros.ir/short/eqrMj 0
در آستانه دومین کنگره‌ملی ۲هزار شهید کهگیلویه‌وبویراحمد؛

اجلاسیه شهدای شهرستان بهمئی با حضور جانشین فرمانده‌کل‌سپاه در قرارگاه امام‌علی(ع) روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» دومین کنگره ملی دو هزار شهید والامقام استان کهگیلویه وبویراحمد به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان بعد از تلاش بی‌وقفه متصدیان با برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای ارتش استان در تاریخ ششم اردیبهشت در شهرستان گچساران وارد فاز عملیاتی شد و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این کنگره عظیم بزرگ و فرهنگی بیست و یک اجلاسیه شهرستانی و استانی دارد که به‌عنوان بزرگ‌ترین برنامه فرهنگی در تاریخ کهگیلویه وبویراحمد از آن یاد می‌شود.

پس از برگزاری موفق و باشکوه نخستین همایش سرداران، امیران، فرماندهان هشت ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه وبویراحمد در یازدهم مهر ۱۳۹۵، بار دیگر این افتخار و توفیق در استان محقق شده و پس از برنامه‌ریزی و تدارک‌ها که از سال ۱۴۰۱ کلید خورد، به‌زودی شاهد برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی و معنوی دراین خطه شهیدپرور خواهیم بود و این کنگره بزرگ از ۶ اردیبهشت با برگزاری اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه وبویراحمد در شهر گچساران وارد فاز عملیاتی شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

در همین زمینه در راستای برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه وبویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان بهمئی با میزبانی شهدا و خانواده‌های والامقامشان، با حضور سردار غیب پرور  جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امامعلی(ع)  روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

همچنین در همین راستا مداح و ذاکر معروف اهل‌بیت حـــــاج ابـــــوذر روحــــی با (اجرای سرود سلام فرمانده ) نیز مهمان شب‌های شهدایی شهرستان بهئمی خواهد بود.

این برنامه در روز چهارشنبه از ساعت ۲۰ در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با حضور مردم و خانواده‌های شهدا، جانبازان ایثارگران و عموم مردم برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار