رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/18 Tuesday - 2024 07 May الثلاثاء ، 28 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-06 10:41 شماره خبر : 3749 https://sobhezagros.ir/short/Ngo5Y 0
فرمانده سپاه فتح مطرح کرد:

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدا و به نیت دوهزار شهید استان 2هزار جهیزیه را تقدیم زوج‌های نیازمند خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سردار حمید خرم‌دل  در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش در شهرستان گچساران  گفت: از همه عزیزانی که در برپایی این اجلاسیه شهدا همت کرده‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم، خدا را شاکرم که اولین اجلاسیه کنگره ملی دو هزار شهید استان را امروز برگزار می‌کنیم.

نقش مهم و راهبردی ارتش در دفاع مقدس

فرمانده سپاه فتح ادامه داد: بارها شاهد حماسه‌آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی بوده‌ایم و هشت سال دفاع مقدس به برکت جان‌فشانی‌های ارتش قهرمان است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که در نبرد مروارید نیروی دریایی رژیم بعث در هفت آذرماه منهدم شد، تصریح کرد: هیچ عملیاتی بدون پشتیبانی نیروی هوایی ارتش نداشتیم و شایسته است دستاوردهای انقلاب تبیین شود.

خرم‌دل به برگزاری دومین اجلاسیه شهدای استان بعد از هشت سال اشاره کرد و گفت: امسال دومین کنگره ملی شهدای استان را برگزار می‌کنیم و کنگره اول در سال ۹۵ برگزار شد.

اجرای ۲۰ اجلاسیه در راستای کنگره شهدا

وی به برنامه‌های مهم برگزاری این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: این کنگره عظیم ۲۰ اجلاسیه در سطح استان دارد که ۸ اجلاسیه در شهرستان‌ها و ۱۲ اجلاسیه‌هم به‌صورت تخصصی در مرکز استان بوده و اجلاسیه نهایی در شهریورماه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح ابراز داشت: در اجلاسیه از ظرفیت همه اقشار بهره خواهیم برد.

خرم‌دل در ادامه به تقدیم دو هزار شهید این استان در راه آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: این استان دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که از این تعداد هشت شهید متعلق به دوران انقلاب است و پنج شهید زن را نیز تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

تألیف ۲۰۰ کتاب خاطرات شهدا و رزمندگان

وی به تألیف ۲۰۰ کتاب از خاطرات رزمندگان استان اشاره داشت و گفت: در راستای این کنگره ۲۰۰ کتاب که برگرفته از موقعیت جنگ بود را در دست طراحی و چاپ داریم و ۱۴۰ مورد فیلم نیز در دست اقدام بوده که در زمان‌های مختلف اکران می‌شوند.

فرمانده سپاه فتح استان به تولید فیلم فاخر شهید طیب اشاره کرد و ابراز داشت: مهم‌ترین برنامه در راستای کارهای فرهنگی نیز تولید فیلم درباره شهید طیب است که امید داریم به جشنواره فیلم فجر امسال برسد و بحث روایتگری را در سطح مدارس و دانشگاه‌ها داریم.

خرم‌دل به تولید برنامه فصل شیدایی درباره دفاع مقدس اشاره کرد افزود: این برنامه در ۱۵ شب هم‌زمان سیر تاریخی از دوران حضرت آدم تا انقلاب و روایتگری از استان را پخش خواهد کرد.

توزیع دو هزار جهیزیه همزمان با برگزاری اجلاسیه شهدای استان

وی به توزیع دو هزار جهیزیه هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه شهدا و به نیت دو هزار شهید استان تعداد دو هزار جایزه را تقدیم زوج‌های نیازمند خواهیم کرد.

فرمانده سپاه فتح استان به کاشت نهال در راستای این کنگره نیز اشاره داشت و گفت: 63 هزار نهال در دست کاشت داریم و جشنواره‌های مختلف در طول این ایام برگزار می‌کنیم و تمثال مبارک همه شهدا در شهرستان‌ها نصب خواهد شد و در میدان‌ها اصلی شهرها نمادها و المان‌های شهدا نصب خواهد شد.

خرم‌دل به برگزاری این اجلاسیه در سطح شهرستان‌ها اشاره داشت و گفت: هرچند روز یک‌بار یک اجلاسیه در شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم تا به اجلاسیه نهایی برسیم.

وی با تقدیر از برگزاری این اجلاسیه ابراز داشت: از همه عزیزان ارتشی کمال تشکر و قدردانی رادارم و یک‌بار دیگر از همه عزیزانی که تلاش کردند که این اجلاسیه برگزار شود کمال سپاسگزاری رادارم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار