رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» یادواره شهدای دانش‌آموز شهرلنده امروز و به همت دبیرستان دخترانه ام‌البنین (س) و حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده با حضور خانواده‌های معظم شهدا، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، رئیس آموزش‌وپرورش و مدیران و دانش‌آموزان در سالن اجتماعات خدیجه کبری (س) شهرلنده برگزار شد. 

در این مراسم عبدالرحیم آهنین جان ضمن گرامیداشت شهدای دانش‌آموز گفت: یکی از افتخارات ما حضور پر صلابت دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس و تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده گفت: امروز دانش‌آموزان و نسل جوان ما باید از مجاهدت‌ها و رشادت‌های شاهدان شهیدی که بابصیرت و ولایت‌مداری در مکتب سیدالشهدا (ع) درس‌خواندن و رادی شهادت پوشیدند الگو بگیرند.

وی افزود: تفکر ناب عاشورایی در دفاع مقدس باعث تحقق شعار «ما می‌توانیم» شده است و اگر امروز پیشرفت و موفقیتی در همه زمینه‌ها به‌خصوص دفاعی داریم مرهون همین تفکر است.   

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده گفت: امروز تفکر شهید طهرانی مقدم در ساخت موشک‌های بالستیک بهترین الگو برای نسل جوان به‌خصوص دانش‌آموزان است.

وی افزود: اگر امروز موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی ایران قلب رژیم غاصب صهیونیستی را هدف قرار داده و صدها بار آن را شخم زده است مرهون همان اندیشه بلند شهید طهرانی مقدم بود که فرمودند بر روی سنگ قبرم بنویسید او کسی بود که می‌خواست اسرائیل را نابود کند و امروز این مطالبه برحق شهید طهرانی مقدم تحقق یافت و نقطه عطفی برای اقتدار ایران اسلامی و جهان اسلام شده است.

آهنین جان گفت: امروز ما در کشورمان چنین الگوهای نابی داریم که می‌توانیم با بهره‌مندی از وصایا و نصایح ارزشمند این شهیدان در مسیر پیشرفت و عمران و آبادانی ایران اسلامی روزبه‌روز گام‌های استوارتری برداریم.

در ادامه این مراسم نمایش زیبای «مادر شهید» به کارگردانی موسایی اجرا شده است و در پایان نیز به دانش‌آموزان این دبیرستان نیز که در مسابقات فرهنگی رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند جوایزی اهدا شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

1403-07-12 12:33 شماره خبر : 7676 https://sobhezagros.ir/short/V108r 0
نظرات