رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-06 15:00 شماره خبر : 928 https://sobhezagros.ir/short/4ZdaV 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حمله گسترده رژیم صهیونیستی به غزه به‌خصوص از روز گذشته به‌صورت زمینی قاعده جنگ را تغییر خواهد داد.

سید حسین موسویان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در خصوص حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی گفت: شب گذشته، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را تشدید کرده است و هم اکنون غزه از زمین، دریا و هوا تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار دارد که با وجود فشارهای جامعه جهانی سردمداران این رژیم بدون توجه به خواست بین‌المللی به جنایات خود ادامه دادند.

 

وی افزود: نیروهای مقاومت در پاسخ به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، مناطق اشغالی را با موشک مورد حمله قرار دادند که تعدادی از نیروهای این رژیم نیز به درک واصل شدند.

 

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی تاکنون در چند نوبت قصد نفوذ به غزه را داشت که در تمامی آنها ناکام بوده است؛ ولی از شب گذشته با حملات سنگین خود به دنبال یک حمله به‌اصطلاح ایذایی و تمام‌کننده است که در این حوزه با واکنش قاطع نیروهای مقاومت مواجه شده است.

 

وی افزود: تبادل آتش سنگین در سحرگاه امروز و قطع تمام شبکه‌های ارتباطی اینترنت و تلفن همراه و حتی برق در غزه نشان‌دهنده یک عملیات سنگین همه‌جانبه است.

 

موسویان گفت: بدون شک قطع سراسری همه ارتباطات اعم از برق و اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نشان‌دهنده زایش یک حمله گسترده و جنایاتی سنگین است که سردمداران این رژیم می‌خواهند یک نسل‌کشی گسترده و سرپوش‌گذاشتن بر این جنایات داشته باشند.

 

وی در ادامه گفت: دراین‌بین حماس اعلام کرده است که دشمن اشغالگر به دنبال ارتکاب جنایتی بزرگ و نسل‌کشی فلسطینیان به‌دوراز چشمان جهانیان و رسانه‌ها است. این جنبش اعلام کرد که مسئولیت کامل این جنایات و کشتارها را متوجه دولت اشغالگر، واشنگتن و کشورهای غربی می‌دانیم که حامی و پشتیبان جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه هستند. حماس جامعه بین‌الملل و تمامی آزادگان جهان را به تحرک فوری برای توقف نسل‌کشی مردم غزه فراخواند.

 

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دراین‌بین قطعاً نیروهای حماس و سایر گروه‌های مقاومت بدون شک بیکار نخواهند نشست و انتقامی سخت‌تر خواهند گرفت.

 

موسویان گفت: قطعا در این بین امریکا با پشتیبانی تجهیزاتی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی را همراهی خواهد کردو در تمامی جنایات و نسل کشی در غزه سهم مشترکی خواهد داشت که جامعه جانی نیز در این باره سکوت کردند.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار