رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری مطالبات مردمی:

برخی از شهروندان شهر یاسوج از تعطیل شدن نانوایی‌ها در روز جمعه گلایه داشته و خواستار برطرف شدن این مشکل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، توزیع و پخت نان در سطح شهر یاسوج به دلیل جمعیت شهر باید به‌صورت مداوم ادامه داشته باشد و وقفه‌ای در توزیع نان مشاهده نشود تا کمبودی در این بخش مشاهده نشود.

از طرفی هرگونه تعطیلی نانوایی‌ها باید به‌صورت شیفتی باشد و با تقسیم تعطیلی در ایام مختلف هفته روند توزیع نان با تعطیلی مواجه نشود.

در کنار اهمیت این موضوع برخی مشکلات در حوزه توزیع نان توسط شهروندان گزارش شد، به‌گونه‌ای که آنها از مشکلات این توزیع در روز جمعه موضوعاتی مطرح کردند.

شهروندان در شهر یاسوج اذعان داشتند: روزهای جمعه در ساعت ۷ صبح برای تهیه نان به نانوایی مراجعه کردیم؛ اما به علت تعطیلی نتوانستیم نان تهیه کنیم.

این شهروندان اظهار کردند: باید شرایطی لحاظ شود که نانوایی‌ها در روز جمعه بتوانند با فعالیت خود و پخت نان نیازهای شهروندان را در این بخش جواب دهند.

این پایگاه خبری با متولیان مربوطه در حوزه جهاد کشاورز گفتگو و پیگیری‌هایی صورت داد که مشخص شد یکی از علت‌های عدم فعالیت نانوایی‌ها در روز جمعه، تجمیع  تعطیلی حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد نانوایی‌ها در روز جمعه است.

تجمیع تعطیلی نانوایی‌ها در این روز سبب شد تا متولیان مربوطه از ارسال نامه‌ای به اتحادیه نانوایی‌ها به دنبال اصلاح وضع موجود باشند؛ تا با اصلاح تعطیلی نانوایی‌ها از روز جمعه به سایر روزهای مختلف هفته انجام شود و کمبودها در این حوزه برطرف شود و شهروندان برای تهیه نان دچار مشکل نشوند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار