رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
در جلسه شورای آموزش‌وپرورش مطرح شد:

فرماندار لنده در جلسه امروز شورای آموزش‌و پرورش شهرستان لنده از تشکیل قرارگاه مسائل تربیتی و قرآنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» عصر سه‌شنبه 24 مهرماه جلسه شورای آموزش‌ و پرورش لنده و با حضور فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، نیروی انتظامی و رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان لنده در سالن جلسات فرمانداری لنده برگزار  شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمودی اصل با اشاره به‌ضرورت ترویج فرهنگ نماز در سطح مدارس گفت: یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار در ساعات آغازین نوبت عصر در مدارس بحث برپایی نماز ظهر در مدارس است.

تشکیل قرارگاه مسائل تربیتی و قرآنی در لنده

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: پاسخ به شبهات دانش‌آموزان و برگزاری نماز جماعت در مدارس از مهم‌ترین راه‌های تقویت و توسعه فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان است.

در ادامه نیز محسن رحمانی پور به گزارش جلسات آموزش نماز ویژه اولیا و دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: حضور همه عوامل اجرایی مدارس در نماز جماعت مدارس، نظافت و پاک‌سازی نمازخانه‌های همه ادارات و مدارس، پخش اذان به افق شرعی در همه ادارات و مدارس، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز، استفاده از تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های مهمی حوزه ترویج فرهنگ نماز در مدارس است.

تشکیل قرارگاه مسائل تربیتی و قرآنی در لنده

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان لنده گفت: برگزاری جشن تکلیف در مدارس با محوریت مساجد، حضور روحانیون در مدارس و پاسخ به سؤالات دانش‌آموزان، حضور رؤسای ادارات در نماز اول وقت را به‌عنوان الگو مطرح کردند.

وی سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توانید علاوه بر تربیت به مباحث علمی دانش‌آموزان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه نیز جلال دانش گفت: جلسه شورای آموزش‌ و پرورش یکی از جلسات مهم و راهبردی برای مباحث تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان است.

تشکیل قرارگاه مسائل تربیتی و قرآنی در لنده

فرماندار شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید موردتوجه قرار گیرد بحث راه‌اندازی قرارگاه مسائل تربیتی و قرانی در شهرستان لنده است.

وی افزود: اقامه نماز و توسعه و تعمیق بخشیدن به فرهنگ نماز و قرآن در مدارس نیز از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در دستور کار مدارس برای توسعه فرهنگ نماز قرار گیرد.

در ادامه نیز عبدالرحیم آهنین جان رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده آخرین گزارش از روند فعالیت‌های اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده را در حوزه‌های پرورشی، علمی و فرهنگی ارائه کرده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار