رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/08 Sunday - 2024 29 September الأحد ، 26 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-07 22:55 شماره خبر : 7565 https://sobhezagros.ir/short/NgKK9 0
نماینده ادوار مجلس:

نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید سید حسن نصرالله فروپاشی این رژیم را سرعت می‌بخشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» غلام‌محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در پیامی کوتاه جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید سید حسن نصرالله را محکوم کرد.

متن پیام در زیر آمده است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

رژیم خون‌آشام، غاصب و جنگ‌افروز  صهیونیستی در ادامه روزهای بسیار تلخ و غم انگیز کشتار بی‌رحمانه و سبوئانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه، خوی درندگی خود را با حمله به مردم لبنان و به شهادت رساندن عالم مجاهد و رهبر مقتدر و شهادت‌طلب حزب‌الله به اوج رساند.

بی شک این اقدام جنایتکارانه فروپاشی رژیم جعلی و منحوس اسرائیل را سرعت خواهد بخشید و خون پاک سید شهید همبستگی و قدرت جریان مقاومت را دو چندان و جنایتکاران را با پاسخ محکمی مواجه خواهد کرد.

اینجانب مراتب تسلیت و تعزیت خود را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت و تمامی ملت ایران، لبنان و همهٔ مسلمانان و آزادگان دنیا تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار