رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرکل بنیاد شهید در گفتگو با صبح زاگرس:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جنایت، قتل و ترور توسط رژیم صهیونیستی سابقه‌دار است گفت: این رژیم با ترور و شهادت سید حسن نصرالله خطوط قرمز را رد کرده و از این رژیم انتقام گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین قدرت‌الله خرم‌روز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله گفت: بار دیگر شاهد جنایتی هولناک در به شهادت رساندن سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی بودیم، جنایتی که به دنبال جنایت‌های گذشته این رژیم غاصب علیه مردم غزه، ملت فلسطین و مردم مظلوم لبنان صورت‌گرفته است. 

مدیرکل بنیاد شهید و اموریثارگران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جنایت رژیم صهیونیستی در به‌شهادت‌رساندن سید حسن نصرالله بدون شک با پشتوانه کشورهای غربی و چراغ‌سبز آمریکا صورت گرفت. 

وی افزود: این رژیم با حمله به مجتمع‌های مسکونی در ضاحیه، مردم مظلوم لبنان را مورد کشتار و سید محور مقاومت، مجاهد نستوه، الگوی اخلاص، پاکی، اخلاق معنوی و الگوی مقاومت در برابر ظلم و جنایت رژیم را به شهادت رساند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جنایت رژیم صهیونیستی مسبوق به سابقه بوده و حملات آنها به مناطق مسکونی و مردم غیرنظامی تکرار شد و این رژیم گاهی به مدرسه، گاهی بیمارستان و گاهی چادرهای پناهنده‌گان فلسطین مظلوم را مورد هدف قرار می‌دهد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این رژیم شب گذشته منطقه ضاحیه را مورد هدف قرار داد که در این حملات سید مقاومت به شهادت رسید؛ اما با این جنایت نابودی آنها نزدیک شده و باید بدانند خطوط قرمز را رد کردهند‌اند‌اند. 

وی ادامه داد: رزمندگان مقاومت، حزب‌الله لبنان، سوریه و ایران پاسخی محکم به این رژیم خواهند داد و جوش و خروشی در رگ‌های حزب‌الله ایجاد و انتقام این شهید گرفته خواهد شد. 

حجت‌ الاسلام‌ خرم‌روز افزود: خون‌های اسماعیل هنیه، سردار شهید سلیمانی و همه شهدای جبهه مقاومت در راه تمامیت ارضی کشورهای اسلامی ریخته شد و زمینه اضمحلال رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسیری که شهید سید حسن نصرالله انتخاب کرد دفاع از ارزش‌های الهی، دفاع از مظلومین و راهی که این شهید انتخاب کرد باتکیه‌بر فرامین معصومین برای حمایت از مظلوم بود. 

وی گفت: با شهادت سید حسن نصرالله راه او ادامه پیدا خواهد کرد و پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی همچنان برافراشته خواهد ماند و باقدرت این راه طی خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار