رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مشکلی ادامه‌دار در شهر یاسوج؛

شبکه و برخی انشعابات فرسوده آب، علاوه بر قطعی آب سبب افت فشار در زمان‌های مختلف خواهد شد تا شهروندان خواهان بررسی این مشکلات باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» یکی از مشکلات مهم شهر یاسوج قطعی‌های آب در اثر فرسودگی انشعابات شبکه آب‌رسانی است و این موضوع سبب می‌شود تا آب در مواقع مختلف دچار افت فشار باشد.

این مشکل سبب شده است تا آب در مواقع مختلفی با قطعی صورت گیرد و شهروندان ساعت‌ها چشم‌انتظار جریان‌پیداکردن آب در منازل خود باشند تا بتوانند مصارف گوناگونی همچون شرب و بهداشت را دنبال کنند.

با ترمیم شبکه آب در محلات مختلف یاسوج،  قطعی‌های صورت‌گرفته به دلیل فرسودگی از بین می‌رود و جریان آب پایدار به جز در موارد ضروری نظیر کم‌آبی همیشه وجود خواهد داشت.

آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان متولی امور آب در شهر یاسوج می‌بایست با شناسایی مناطق دچار آسیب اقدامات اساسی را در جهت ترمیم و برطرف‌کردن مشکل دنبال کند.

گفتنی است قطعی‌ها در مواقع مختلف تابستان و زمستان مشاهده شده است و ترمیم شکستگی‌ها نقش مهمی در پایداری آب خواهد داشت تا شهروندان در ساعات مختلف شبانه‌روز از آب کافی برخوردار باشند.

این پایگاه خبری تماس‌‌های مکرری با آب و فاضلاب کهگیلویه‌وبویراحمد داشت؛ اما به علت عدم پاسخگویی وضعیت مشخصی برای این موضوع دریافت نشد هرچند صبح زاگرس آماده دریافت جوابیه متولیان مربوطه است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار