رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-08 07:48 شماره خبر : 2718 https://sobhezagros.ir/short/VdKym 0
هنرمند برجسته کهگیلویه و بویراحمد:

هنرمند برجسته کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رمز پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی است که می‌توان با بهره‌گیری بهینه از این فرصت، نتایج درخشانی را برای آینده کشورمان رقم بزنیم.

اورنگ نارکی، هنرمند برجسته کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»در خصوص اهمیت مشارکت بالا در انتخابات گفت: حضور در انتخابات تکلیف حقوقی، انقلابی و شرعی برای هر فردی است اگرچه تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات هم از راهبردهای ارزشمند و همیشگی نظام اسلامی بوده است.

وی افزود: همان‌گونه که اطلاع دارید موضوعات چهارگانه مشارکت حداکثری در امر انتخابات، حفظ سلامت، رعایت قانون و همچنین تأمین امنیت انتخابات همواره مورد تأکید امام (ره) و مقام معظم رهبری از ابتدای انتخابات تاکنون بوده است بنابراین میزان و سطح مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انتخابات به‌نوعی ترسیم‌کننده اقتدار و استمرار پیشرفت کشور است.

نارکی تصریح کرد: بااین‌حال رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیرشان همواره بر مشارکت مردم و حضور آن‌ها پای صندوق‌های رأی تأکید داشته‌اند که از نگاه رهبر انقلاب شرکت هر فرد در انتخابات نیز آثار و برکات فراوانی برای نظام اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

هنرمند برجسته کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رمز پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی است و همچنین یک فرصت ارزشمند برای مردم، نظام و کشور به شمار می‌رود که می‌توان با بهره‌گیری بهینه از این فرصت، نتایج درخشانی را برای آینده کشورمان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: نکته مهم این است قطار توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی همچنان با شتاب به جلو حرکت می‌کند و قله‌های پیشرفت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند که به همین دلیل دشمنان به‌انحاءمختلف اقدام به توطئه می‌کنند لذا رمز فتنه دشمن در انتخابات پیش رو دعوت به کاهش مشارکت مردم است.

نارکی یادآور شد: البته باید توجه کرد که توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت بزرگ ایران تاکنون ادامه داشته است و موضوع تازه‌ای هم نیست، اما در این 45 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه امامین انقلاب همه این توطئه‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.

هنرمند برجسته کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز وحدت، همدلی، انسجام و حضور پرشور مردم در عرصه انتخابت رمز موفقیت ملت ایران در عبور از این پیچ تاریخی است اگرچه وظیفه آحاد و یکایک جوانان انقلابی است که مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفندماه با همه سلایق فکری و سیاسی ترغیب و تشویق کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار