رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/12 Thursday - 2024 03 October الخميس ، 30 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

طی مراسمی در اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی از شاعرانی که در خصوص هفته دفاع مقدس شعر سرودند تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» طی مراسمی به همت اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی با حضور امام‌جمعه موقت و جمعی از مسئولان، از شاعرانی که در وصف دفاع مقدس شعر سرودند تجلیل به‌ عمل‌ آمده است.

در این مراسم امام‌جمعه موقت شهر لیکک ضمن تشکر از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت برگزاری جلسه شعر هفته دفاع مقدس به بیان دستاوردهای هفته دفاع مقدس پرداخت.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعبدالرضا موسوی‌منش، آزادی، امنیت و سربلندی ایران عزیز را مدیون مجاهدان، رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و شهدای عزیز دانست و گفت: فرهنگ جهاد در راه خدا به برکت انقلاب اسلامی در کشور احیا شد و حزب‌الله به برکت انقلاب اسلامی قدرتمند شده است.

وی وجود امامان انقلاب را بهترین هدیه الهی برای رهبری این ملت دانست و خواهان تمجید و تجلیل از همه شعرا به خاطر سرودن شعرهای انقلابی در مورد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شد.

در این مراسم رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، با اشاره به نقش شعر، خاطره گویی و تأثیر آثار دفاع مقدس در ارائه روحیه کار جهادی و فراهم کردن زمینه حضور شاعران در چنین مناسبت‌هایی افزود: شاعران و نویسندگان شهرستان باید با قلم رسای خود، یاد و خاطره دلاوری‌های رزمندگان و جان‌فشانی جوانان برومند این مرزوبوم را ثبت نمایند تا نوجوانان و جوانان و فرزندان ما از پیشینه مهم خود باخبر شوند.

سید زاهد افتخاری‌زاده از ایثارگری دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: خوشبختانه شهرستان بهمئی در طول دوران مقدس رزمندگان و جان‌برکفان زیادی داشته تا در راه نظام و انقلاب خود جان‌فشانی کنند و نگذراند دشمن به مرزوبوم ما دست پیدا کند.

رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، دفاع مقدس را مهم‌ترین و ارزشمندترین اتفاق قرن برای ملت ایران خواند و گفت: انقلاب ما با خون شهدا، ایثارگری جانبازان و ازخودگذشتگی ایثارگران بیمه‌شده است و با این پیشینه به‌سوی تعالی و موفقیت گام برمی‌دارد.

وی از تعامل، همکاری و فعالیت‌های مجموعه بسیج و سپاه پاسداران شهرستان بهمئی و برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

در این برنامه شاعران به شعرخوانی و یکی از رزمندگان به خاطره گویی پرداختند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار