رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-06 13:22 شماره خبر : 7529 https://sobhezagros.ir/short/enZoR 0
جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران:

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یک مکتب تأثیرگذار و الگو به جهان معرفی‌ شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سرهنگ مسعود نوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: زمانی که انقلاب به رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید تقابلی بین جبهه اسلام و جبهه کفر به وجود آمد در این حال نظام سلطه با ابزار رژیم بعث به کشورمان حمله‌ور شد و با استفاده از خباثت صدام غاصب او را علیه نظام اسلامی تجهیز کردند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران افزود: حضرت امام راحل در این هنگام دستور جهاد و مقاومت دادند و ملت بزرگ ایران اسلامی به مقابله با توطئه‌های دشمن پرداختند و دشمنان را در این میدان هشت‌ساله ناکام گذاشتند. رهبر معظم انقلاب فرمودند که هدف رژیم بعث در جنگ تحمیلی اول تجزیه قسمتی از ایران بود و اما نتوانست یک وجب از خاکمان را تصرف کند.

نوری تصریح کرد: جوانان غیور ایران‌زمین فرهنگ جهاد و مقاومت را عملیاتی کردند دشمن می‌خواست صدای انقلاب را در گلو خفه کند، اما کور خواند چراکه صدای انقلاب همان صدای مردم آزادی‌خواه جهان، مبارزه با استکبار، عدالت‌خواهی و حمایت از مظلوم در عرصه‌های جهانی بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: امروز دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمندی برای کشورمان به ارمغان آورده است که استقلال، امنیت، عزت و اقتدار کشورمان ازجمله آن‌ها است در جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با تبعیت محض از ولایت‌فقیه غیرممکن‌ها را ممکن کردند و امروز تثبیت انقلاب اسلامی و صدور آن به سراسر جهان از دیگر دستاوردهای جنگ تحمیلی است.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت از انقلاب اسلامی الگو گرفته است و همین بس که از برکات جنگ این بود که چهره دوست و دشمن و ضدانقلاب و منافق نمایان شد صدالبته روحیه استقامت و مقاومت در دفاع مقدس اثبات شد و ملت بزرگ ایران گوش‌به‌فرمان ولایت همواره ثابت کرده‌اند که مقابل زورگویان عالم خواهند ایستاد.

نوری بیان کرد:  اگرچه اولین توصیه به جوانان این است که بدانند ناامیدی و توقف در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ممنوع است لذا باید باور به امیدآفرینی در جامعه را تقویت کرد و به ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی توجه ویژه کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: امروز با جنگ شناختی دشمن مواجه هستیم پس در این میدان همچنان باید هوشیار باشیم چراکه دشمن در فضای مجازی به دنبال سیطره بر افکار جامعه ایرانی به‌ویژه قشر جوانان و نوجوان است لذا فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان تبدیل شود.

نوری در پایان هم گفت: امروز تبیین حقایق دفاع مقدس برای نسل‌های امروز کشورمان یک امر ضروری و حیاتی است و بایستی با جهاد تبیین به مقابله با تحریفات دشمنان و دسیسه‌های معاندین نظام اسلامی پرداخت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار