رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-08-25 17:11 شماره خبر : 1258 https://sobhezagros.ir/short/Vl0xV 0
مدیر حوزه علمیه برادران یاسوج:

مدیر حوزه علمیه علی بن موسی رضا (ع) برادران یاسوج به حوادث و اغتشاشات سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و از نقش تبیین درست روایت‌ها و حضور مردم در خنثی سازی این توطئه‌ها تاکید کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم بهشت در گفتگو با پایگاه و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس با اشاره به نقش و حضور مردم و همچنین بی‌اعتبار شدن نقشه‌های دشمن در اغتشاشات سال گذشته گفت: بهره‌برداری از موضوعات مختلف جامعه ایران و همچنین رویداد‌های و استفاده ابزاری از این موضوعات در طول حیات انقلاب اسلامی ایران تا امروز توسط دشمن به روش‌های مختلف دیده شده است.

مدیر حوزه علمیه علی بن موسی رضا (ع) برادران یاسوج به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن بر علیه ایران از ابتدای انقلاب تا امروز پرداخت و گفت: در طول دوران انقلاب اسلامی انواع جنگ‌ها نظیر ترور، جنگ نظامی، جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و تحریم بر علیه انقلاب اسلامی ایران به کار برده شد اما هر بار به لطف خداوند متعال، رهبری امامین انقلاب و حضور مردم این حجمه‌ها خنثی و ملت ایران سربلند شدند.

وی به ابعاد جنگ رسانه‌ای دشمن در حوادث و اغتشاش سال ۱۴۰۱ پرداخت و تأکید کرد: در جریان اغتشاشات سال گذشته شاهد جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ملت ایران بودیم در این جنگ از طریق رسانه و با تحریف و دروغ به دنبال تضعیف و براندازی از ماجرا‌های اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بودند.

حجت الاسلام و المسلمین بهشت با بیان اینکه تبیین درست روایت‌ها و حضور مردم سبب خنثی شدن جنگ ترکیبی دشمن بر علیه مردم ایران شد، ادامه داد: با آشکار شدن دروغ و حجمه دشمن بار دیگر حضور می‌دانی مردم و محکومیت اقدامات و‌ایستادگی در برابر توطئه‌ها سبب شد تا دسیسه‌ها خنثی شود.

این مسئول گفت: جنگ رسانه‌ای دشمن در قالب فضای مجازی همچنان ادامه دارد و امروز باید سطح بصیرتی و اطلاع‌رسانی مردم بالا برده شود تا در برابر این جنگ قوی حضور داشته باشیم و حجمه‌های آن‌ها خنثی شود.

وی به فروپاشی شبکه معاند و فارسی زبان من و تو اشاره کرد و افزود: امروز یکی از رسانه‌های معاند نظیر من و تو که در طی سال‌های مختلف به دنبال تضعیف و براندازی و حجمه بر علیه ایران اسلامی بودند تعطیل شد تا بار دیگر شکست آن‌ها این بار در عرصه رسانه مشخص شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین بهشت تأکید کرد: نیرو‌های امنیتی نظیر سپاه، ارتش، بسیج نیرو‌های خدمت‌گزاری هستند و هرکجا کشور دچار تهدیدی شد یا نیاز به حضور آن‌ها بود در میدان جانفشانی کردند و در حوادث سال گذشته و اغتشاشات شاهد شهادت آن‌ها بودیم کسانی که تلاش و زحمات آن‌ها باید مورد تکریم قرار گرفته و ارج نهاده شود.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار