رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

رئیس اداره مخابرات شهرستان لنده به صحبت‌های شهردار لنده واکنش نشان داد و گفت: مجری اجرای پروژه فیبر نوری در شهرلنده پیمانکار است.

احمد رئیس زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص وضعیت روند اجرایی پروژه فیبر نوری لنده گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات بی‌سابقه شرکت مخابرات بحث اجرای فیبر نوری در سطح شهرهای مختلف استان است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان لنده در خصوص خبری گلایه شهردار لنده و شخم‌زدن خیابان‌ها گفت: برای توسعه و خدمات‌رسانی در همه ابعاد همه دستگاه‌های و ادارات باید همکاری و همراهی کنند تا مسیر خدمت‌رسانی تسهیل تر شود.

وی افزود: روند اجرای پروژه فیبر نوری توسط پیمانکار در شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ به طور هم‌زمان در حال اجرا است که روند اجرای پروژه هرچند با تأخیر همراه است؛ ولی آینده آن برای رفاه شهروندان بسیار مفید و اثرگذار است.

رئیس زاده گفت: برخی از خیابان‌های شهر بحث فیبر گذاری تمام شده است؛ ولی برخی مناطق از جمله بلوارشید بهشتی تا شبکه بهداشت و درمان که کارتر زده است باید شبکه بهداشت خود اقدام به خرید و اجرای فیبر نوری نمایند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد تسریع در روند اجرایی هرچه سریع‌تر پروژه فیبر نوری توسط پیمانکار باشیم تا کمتر شاهد مشکل برای شهروندان و ادارات باشیم.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار