رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-12 11:48 شماره خبر : 2312 https://sobhezagros.ir/short/eoPw0 0
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد:

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این موضوع که تابوی قلدری آمریکا در منطقه شکست خورده است، گفت: امروز با پیام ها و لحن سخن های مسئولان آمریکایی می بینیم که آنها برابر ملت ایران شکست خورده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبری«صبح زاگرس»،آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم تجدید میثاق مسئولان با آرمان‌های امام راحل و شهدا گفت: در زمان پهلوی آمریکا و انگلیس برای ملت ایران تصمیم می‌گرفتند و این نهایت ذلت و خاری بود برای مردم این سرزمین، همان ملتی که با تمدنی پرافتخار، که رژیم پهلوی آن را ذلیل کرده بود.

وی بابیان این موضوع که دشمن در زمان شاه بر کشور ما سلطه داشت،ابراز داشت:در دوران پهلوی در نهایت ذلت و حقارت بودیم، ملتی که سرزمینش سرزمین قرآن است، سرزمینی که خورشیدی چون امام رضا(ع) در آن می‌درخشید، به‌واسطه حکومت منحوس پهلوی زیر بدترین شکنجه‌ها قرار داشت.

نماینده ولی‌فقیه به اوج ظلم‌های دولت فاسد پهلوی بر مردم اشاره داشت و افزود: انسان‌های دردمند دیدند که در زمان پهلوی چه بر سر کشور آمد،اما انسان‌های خائن و وطن‌فروش چشم خود را بر روی همه‌چیز بستند، امروز نیز این انسان‌های وطن‌فروش برای مقداری پول حاضر هستند کشور خود را بفروشند.

 

آرمان‌های انقلاب اسلامی برگرفته از انبیاء است

حسینی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی امروز شروع‌شده است برای حکومت مهدی (عج)، انقلابی که آرمان‌های انبیاء است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران قیام برای تحقق احکام دینی بود، وقتی می‌گوییم انقلاب فراگیر است چون انقلاب ایران برای همه مظلومین جهان بود.

امام‌جمعه مرکز استان ابراز داشت: در آینده نزدیک جهان بر اساس آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش خواهد رفت.

حسینی با تأکید بااینکه امام خمینی(ره) با انقلاب خود باعث تولد یک جهان دیگری با پیروزی انقلاب اسلامی شد،تصریح کرد:اگر اسلام در جامعه بشری احیا شد، باعث تحقق یافتن تمام خواسته‌های بشری می‌شود و راه سعادت را به انسان‌ها یاد می‌دهد.

 

کشور ایران با انقلاب اسلامی پیشرفت کرد

وی عنوان کرد:با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن مشکلات زیادی برای ما به وجود آوردند، مانند ترورها دهه ۶۰همچنین جنگ ۸ ساله با عراق و همه انچیزی که برای بک براندازی موردنیاز بود استفاده کردند، اما در سایه برکت انقلاب اسلامی ما به پیشرفت‌های زیادی رسیدم از پیشرفت در علم، فنّاوری، نظامی و علمی .

 

کشورهای وابسته به غرب، روزی سقوط خواهند کرد

حسینی بیان داشت: امروز بهترین و لوکس‌ترین خودروها و ساختمان‌ها را در کشورهای حوزه خلیج‌فارس می‌بینیم، اما همین کشورها که هیچ پیشرفتی از خود ندارد اگر روزی استکبار مثل ما دست به تحریمشان بزند، سریعاً سقوط خواهند کرد.

 

یمن، باشرافت و اقتدار دربرابراستکبارایستاده است
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه اگر امرزدرغزه انسان‌های مظلوم و بی‌گناه زیادی قتل‌عام می‌شوند،همه به واسطه دولت های مستبد منطقه است که سکوت کرده اند، ابراز داشت:امروز یمن عزیز و باشرافت بااقتدار در برابر استکبار جهانی ایستاده است.


حسینی بیان داشت: آمریکا امروز تکرار می‌کند که ما نمی‌خواهیم با ایران وارد جنگ شویم.

تابوی قلدری آمریکا در منطقه شکسته شده است

وی گفت: آمریکای که امروز به‌صورت مستقیم در جنایت‌ها علیه غزه شرکت دارد همین آمریکایی که اگر به برخی از کشورها یک نهیب بزند از ترس می‌میرند برابر ملت ایران کاری از دستش برنمی‌آید.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار