رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
واکنش مدیران آموزش پرورش استان به یک خبر

مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به خبر صبح زاگرس در پیامی نوشت تابلوی شهید رزمه دوباره نصب خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس؛ این پایگاه خبری در گزارشی به حذف نام یک شهید از یک مدرسه توساز اشاره داشت که در همسن راستا عزت خواه مدیر کل آموزش و پروش استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در این زمینه واکنش نشان دادند.

حسنعلی عزت خواه در واکنش به درج خبری در پایگاههای محلی مبنی بر حذف نام شهید از سردر مدرسه شش کلاسه قلعه دختر در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: شهیدان هویت ما هستند و حذف هویت برای یک ملت گران تمام می‌شود. رزم« رزم‌ها» در این مملکت رمز استقلال و آزادی است.

همچنین مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه در خصوص حذف نام شهید از سردرب مدرسه ای در این شهرستان گفت: این پروژه در حال تکمیل و هنوز به بهره بهرداری نرسیده و تحویل آموزش وپرورش نشده است و دانش آموزان در مدرسه فعلی در حال فعالیت آموزشی هستند.

 

فریدون فاطمی زاده افزود: مدرسه شش کلاسه قلعه دختر هم اکنون مهر و کد آن به نام شهید والامقام محمدرضا رزمه است و هیچ تغییری در سال تحصیلی جدید نداشته است و اگر این پروژه تحویل آموزش و پرورش شود قطعا مهر ،کد و تابلوی آن به نام شهید رزمه خواهد بود.

 

 وی تصریح کرد: این مدرسه قدمت طولانی دارد و نامش هرگز قابل تغییر نیست و هر وقت مدرسه نوساز و در حال کار از طرف اداره کل نوسازی مدارس استان تحویل آموزش وپرورش شود قطعا با مهر ،کد و تابلوی همین شهید والا مقام فعالیت آموزشی ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار