رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
کارگران شهرداری درگفتگو باصبح زاگرس مطرح کردند:

قشر سخت‌کوش کارگر شهرداری یاسوج از عدم پرداخت به‌موقع مطالبات حقوقی خود گلایه داشته و اظهار کردند: تأخیرات حقوقی زندگی ما را مختل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، قشر کارگری یکی از زحمت‌کش‌ترین طبقات جامعه است و با وجود تلاش‌های زیاد، از حقوق ناچیزی برخوردار هستند و میزان دستمزد دریافتی این کارگران نسبت به تلاش‌هایی که می‌کنند، فاصله دارد.

زندگی و امورات آنها با حداقل‌ها سپری می‌شود و اگر میانگین ۷ الی ۸ میلیون تومان را دریافت کنند، اداره زندگی آنها با سختی می‌گذرد.

اکنون در کنار وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی کارگران شهرداری یاسوج رنج و خستگی مضاعفی را متحمل می‌شوند به‌گونه‌ای که هر بار عقب افتادن مطالبات حقوقی آنها شرایط زندگی آنها با مشکل  می‌شود.

تعدادی از کارگران شهرداری یاسوج در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» خواستار پرداخت به‌موقع حقوق خود شدند و اظهار داشتند: از شهریورماه تا دی‌ماه حدود ۴ ماه است حقوق دریافت نکرده‌ایم و این عدم پرداخت مشکلات مختلف معیشتی را برای ما به همراه آورده است.

این کارگران با بیان اینکه در فصل سرد وگرم سال، در شب و روز در گوشه‌وکنار شهر درحال‌خدمت هستیم، اظهار داشتند: حقوق ما حداقل است و تأخیر در پرداخت حقوق زندگی ما را با مشکل مواجه کرده است و در طی سالیان مختلف این تأخیرها ادامه داشته است.

شهردار یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس گفت: آخرین پرداخت حقوق در چند روز گذشته توسط شرکت‌ها به بخش‌های آبیاری، سرویس‌های بهداشتی، شرکت‌های خدماتی و ناحیه یک و ناحیه دوم پرداخت شد.

کیوان آشنا گفت: مطالبات حقوقی و تعویق‌ها توسط شرکت‌ها از ماه‌های گذشته تا آخرین ماه بررسی می‌شود و به‌نوبت پرداخت می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌شود مطالبات این کارگران با اولویت مطالبات و زمان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط شرکت‌ها پرداخت شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار