رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
خانواده ها باید مراقب باشند؛

سخنران همایش بصیرتی فرهنگیان لنده گفت: امروز دشمن در فضای مجازی به دنبال بی هویت کردن جوانان است و خانواده ها باید مراقب باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، نشست بصریتی ویژه فرهنگیان شهرستان لنده با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده و رئیس اداره اموزش و پرورش شهرستان و معاونین این اداره به همت بسیج فرهنگیان شهرستان لنده در حسینیه ثاراله این شهربرگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت:دیدار با خانواده های معظم شهدا به طور همزمان در کمتر از ۵روز در قالب رزمایش میثاق با شهدا در هفته دفاع مقدس اجرایی شده است.

وی افزود:این مهم به طور همزمان در سراسر کشور صورت گرفته است که یک حرکت عظیم و ارزشمند است.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی گفت:خیلی از حقایق دفاع مقدس ما به درستی تبیین و تشریح شاید نشده باشد که باید برای نسل جوان ما به درستی تبیین و تشریح شود.

وی افزود: دفاع مقدس، فرصتی ارزشمند در جهت بیان خدمات ارزشمند نظام به خصوص دستاورد و توانمندهای ما در طول ٨سال دفاع مقدس است.

تقوایی سخنران همایش بصیرتی فرهنگیان گفت: شیخ فضل الله نوری کشته جریان تحریف است که در زمان خود با همین تحریف ها و ساده انگاری ها و بی تفاوتی ها به شهادت رسید.

وی افزود: شما فرهنگیان  نسبت به آگاهی بخشی به نسل جوان  رسالت بسیار مهم و سنگینی دارید که باید در راستای آگاهی بخشی این نسل که تحت حریف ها و بمباران اخبار ضد ونقیض  قرار دارند بسیار مهم است.

سخنران همایش بصیرتی فرهنگیان لنده گفت:چرا امروز جوانان ما دچار بی هویتی و سردرگمی و آسیب های شدید مجازی هستند چرا باید نسبت آگاهی بخشی این نسل تلاش کنیم.

مسول سیاسی دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح افزود:امروز فضای مجازی توانسته است روح و جسم جوانان و نسل جوان ما را در چمبره خویش مستحکم گرفته است که باید این مهم با روشنگری و آگاهی بخشی به یک بیداری برسند.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار