رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-03 16:41 شماره خبر : 7456 https://sobhezagros.ir/short/4X7lq 0
استاندار سابق کهگیلویه‌وبویراحمد:

استاندار سابق کهگیلویه‌وبویراحمد گفت:برادران انصاف داشته باشید من از استان می‌روم اما هر چه توان داشتم برای عمران و آبادانی استان گذاشتم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»سید علی احمدزاده استاندار سابق کهگیلویه وبویراحمد در جلسه تکریم و معارفه خود با درود بر ارواح طیبه شهدا و امام راحل و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب و توفیق برای دولت وفاق ملی گفت: یاد و نام شهدا انقلاب اسلامی و دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد را گرامی می‌داریم.

از انتقادها ناراحت نمی‌شوم
وی گفت: از انتقادها ناراحت نمی‌شوم اما واقعیت‌ها باید بیان شود؛من از استان می‌روم و بدانید در عرض یک سال کارخانه قند یاسوج راه‌اندازی و پتروشیمی گچساران به بهره‌برداری رسید، بهره‌برداری از جاده پاتاوه به دهدشت، کلنگ زنی میدان گازی مختار، آب‌رسانی روستایی در بید انجیر گ، رودخانه خرسان در مجاورت روستای جلالِ، پل وحدت موگرمون آب‌رسانی شد و دررود سمه آب رسانی و پل ساخته شد. 

وی افزود: کمربندی یاسوج ۱۲ درصد تلفات داشت و نقاط حادثه خیز رفع سد، در محور گل زردی و مله شوره، جاده یاسوج به اصفهان خدمت و نقاط حادثه خیز رفع شد، ۱۰۲ کارخانه بازآفرینی و کارخانه شهد ناب پیگیری شد، در کارهای اساسی زیربنایی از جمله ایجاد سردخانه برای ذخیره ۲۰ هزار تن میوه و... از دیگر اقدامات است. 

کمی انصاف داشته باشید

استاندار سابق استان ابراز داشت: برادران انصاف داشته باشید من از استان می‌روم و دور از شأن ما است بوده که به ترک و لر اشاره‌کنیم، هر چه توان داشتم برای عمران و آبادانی استان گذاشتم تا نیمه‌های شب خدمت داشتم و نماز صبح را در جاده‌ها خواندم و نقطه‌به‌نقطه این استان را رفتم و شناخت داشتم، در هنگام کرونا و سیل مونوسون در مناطقی با اسب به خانواده محروم در روستایی رسیدگی کردیم، مدیران این استان همه کهگیلویه و بویراحمدی بوده و تنها یک مدیر اصفهانی است. 

باافتخار از استان می‌روم

احمدزاده ابراز داشت:استاندار جدید اگر مدیران فعلی ضعیف هستند مدیرانی قوی‌تر بیاورد و تُرک و کرد و لرد و سردسیری و گرمسیری نکردم. امروز باافتخار می‌روم به دموکراسی و مردم‌سالاری اعتقاددارم، من تابع ولی‌فقیه و رهبری هستم و وقتی‌که ریاست جمهوری را حمایت کردند وی را حمایت می‌کنم و تا زمان این حمایت از وی حمایت می‌کنم.

وی افزود: استاندار جدید را می‌شناسم و با وی رفیق هستم و از معاون وزیر کشور و دیگران برای انتخاب این استان تشکر می‌کنم. امروز استاندار جدید را کمک کنید اگر به من کمک نکردید ایرادی ندارد اما برادر ما آقای رحمانی را به‌صورت ویژه حمایت کنید.

به هیچ‌کسی ظلم نکردم
استاندار سابق کهگیلویه وبویراحمد افزود: از روحانیت معظم و مردم استان و همه حلالیت می‌طلبم و خدایا تو بدان در هیچ کجا کوتاهی نکردم و به هیچ مسئولی التماس نکردم و امروز که می‌روم به‌اندازه ۵۰ میلیون تومان به سرمایه من اضافه نشد، خدایا تو بدان به هیچ احدی از مردم استان ظلم نکردم و بدانید حداقل ۵ میلیارد تومان از سرمایه من کمتر شد و از بودجه استان کهگیلویه وبویراحمد استفاده نکردم. در حادثه‌ای شکمم  پاره شد و رفتم شیراز عمل جراحی کردم و به مردم نگفتم.

نمایندگان استان رحمانی را حمایت کنند
احمدزاده  ادامه داد: از نمایندگان می‌خواهم استاندار را حمایت کنند و چشم‌انتظار ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به استان بودم و با شهادت شهید رئیسی این موضوع محقق نشد، استاندار جدید پیگیری کند، به سنت پیامبر قسم می‌دهم اگر به کسی ظلم کردم، مطالبه‌ای دارید مطالبه کند و به قیامت واگذار نکنید و از شما حلالیت می‌طلبم.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار